Gå til innhold

Hva er det med at folk på KG blir krenket av alt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det sånn at de fleste blir så utrolig krenket av ingenting?

F.eks denne tråden som er på forumet ang "anmeldelse av dickpics"?

I denne tråden så er det hysteriske kvinnfolk som går ut av sitt skaft og skinn fordi dem fikk et bilde pågrunn av at dem er uforsiktige og legger til ALLE dem ser. 

Jeg mener, har folk ikke nettvett i 2022?

Jeg tenker at folk som legger til folk dem ikke kjenner heller vet, hvordan oppfører dem seg i virkeligheten?

Om en person plutselig står på trappa di som du aldri har sett før, inviterer du han inn på kaffe?

Når det kommer til dickpics, så er kvinner like ille som menn, kanskje værre.

har hatt flere kvinner som har lagt meg til, som plutselig ender opp og begynne og snakke om sex eller skal sende ditt og datt, men når dem gjør det, så er det jo helt ok ifølge folk på KG?

Anonymkode: 1fd69...d6d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er vel sånn det går når flertalelt av et forum består av kvinnfolk...       

Anonymkode: 13e63...99e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og folk med lav sosioøkonomisk bakgrunn.

Anonymkode: cea91...4c2

• Liker 1
Skrevet

Er det en tråd med anmeldelse av dickpics her inne? Kult. Jeg blir ikke krenka av sånt. 

Anonymkode: 2e05e...553

Skrevet

Nå vil jeg nå si at det er ekstrem forskjell på å legge til noen en plass og det å få følelsen av at en er med på naked attraction..

"Forskerne spurte også mennene om hvorfor de valgte å sende slike bilder. De fleste sa at de gjorde det i håp om å få seksuelle bilder i retur, mens andre gjorde det for å tilfredsstille sine egne seksuelle behov. Mer enn 14 prosent sa at de ville fremprovosere fryktfølelse hos mottakeren, mens 10 prosent gjorde det for å gjøre den andre sint. 8 prosent hadde et håp om at mottakeren skulle føle skam."

https://www.kk.no/samliv/menn-som-sender-dickpics-er-ofte-narsissister/71496930

Dickpicks er desverre blitt mer og mer vanlig uten at det for mottakeren har blitt mer ønskelig. Å sette seksuelle grenser for seg selv mener ikke jeg er *åååå buiuu huuu kvinner blir så lett krenka ass"🙄 kvinner flest er ikke keen på å få en Dickpick fra totalt fremmede menn som de aldri har sett ansiktet til en gang i ansiktet i det en åpner mobilen, det er unødvendig, manglende høflighet, og jeg lurer helt ærlig på hvilken etasje slike type menn datt ut av som barn, for logisk sans og samling mangler de jo fullstendig! Spesielt er det jo at 14 prosent av de spurte ønske å skape en fryktfølelse hos mottageren. 

• Liker 4
Skrevet
skreppamedleppa skrev (7 minutter siden):

Nå vil jeg nå si at det er ekstrem forskjell på å legge til noen en plass og det å få følelsen av at en er med på naked attraction..

"Forskerne spurte også mennene om hvorfor de valgte å sende slike bilder. De fleste sa at de gjorde det i håp om å få seksuelle bilder i retur, mens andre gjorde det for å tilfredsstille sine egne seksuelle behov. Mer enn 14 prosent sa at de ville fremprovosere fryktfølelse hos mottakeren, mens 10 prosent gjorde det for å gjøre den andre sint. 8 prosent hadde et håp om at mottakeren skulle føle skam."

https://www.kk.no/samliv/menn-som-sender-dickpics-er-ofte-narsissister/71496930

Dickpicks er desverre blitt mer og mer vanlig uten at det for mottakeren har blitt mer ønskelig. Å sette seksuelle grenser for seg selv mener ikke jeg er *åååå buiuu huuu kvinner blir så lett krenka ass"🙄 kvinner flest er ikke keen på å få en Dickpick fra totalt fremmede menn som de aldri har sett ansiktet til en gang i ansiktet i det en åpner mobilen, det er unødvendig, manglende høflighet, og jeg lurer helt ærlig på hvilken etasje slike type menn datt ut av som barn, for logisk sans og samling mangler de jo fullstendig! Spesielt er det jo at 14 prosent av de spurte ønske å skape en fryktfølelse hos mottageren. 

Helt enig i det du skriver.

MEN, om det dreier seg om en egen tråd på nett som man aktivt må oppsøke for å se dickpicks, så er det tarvelig og patetisk å kritisere menn for dette. 

• Liker 1
Skrevet
Thanos skrev (1 minutt siden):

Helt enig i det du skriver.

MEN, om det dreier seg om en egen tråd på nett som man aktivt må oppsøke for å se dickpicks, så er det tarvelig og patetisk å kritisere menn for dette. 

:5: Her er vi veldig enig, og et godt tilleggspoeng sånn sett. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er verre på Dib

Anonymkode: 71922...bee

Skrevet

Synes denne tråden var usmakelig, skal rapportere den. Føler meg dårlig rett og slett.

Anonymkode: ad0cb...79b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det en tråd med anmeldelse av dickpics her inne? Kult. Jeg blir ikke krenka av sånt. 

Anonymkode: 2e05e...553

Blir du ikke krenka av å bli anmeldt for blotting 

Anonymkode: c2269...8fb

Skrevet

Du er på ett kvinneforum... 😅

Anonymkode: 08e90...cd7

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du er på ett kvinneforum... 😅

Anonymkode: 08e90...cd7

Er det egentlig det

Anonymkode: c2269...8fb

Skrevet

De eneste som vil reagere på at du setter grenser er de som tjener på at du ikke har noen. Selvfølgelig reagerer kvinner rettmessig når menn kliner underlivet sitt på bilder til fremmede kvinner. Hvem faen er det som gjør sånt? Helt greit å ikke tolerere slikt.

Anonymkode: 3cb0e...9d6

Gjest PanteneProVVV
Skrevet

Virker som du blir krenket over folk som både blir og ikke nødvendigvis blir krenket. Dermed får du flest kranke krenkepoeng. Krink-krink.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...