Gå til innhold

Null sexlyst i andre trimester, vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at man blir mer kåt som gravid. Har vært plaget med kvalme, sliten, trøtt osv og er nå i uke 14. Før ønsket jeg sex så og si hver dag, men nå klarer jeg ikke bli kåt. Føler det er ekkelt å bli tatt nedentil nesten. Må bruke masse glidemiddel for jeg blir ikke ett snev av våt

Anonymkode: bc05d...2c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har hørt at man blir mer kåt som gravid. Har vært plaget med kvalme, sliten, trøtt osv og er nå i uke 14. Før ønsket jeg sex så og si hver dag, men nå klarer jeg ikke bli kåt. Føler det er ekkelt å bli tatt nedentil nesten. Må bruke masse glidemiddel for jeg blir ikke ett snev av våt

Anonymkode: bc05d...2c5

Hmm. Tror jeg mistet sexlysten et par dager etter jeg ble gravid😅

Tok rundt et år før jeg kjente på lyst igjen. Riktig nok kom den aldri tilbake dit den var før graviditet, fødsel, barn. Men det spiller liten rolle 😊

Anonymkode: b9db3...5f7

• Liker 1
Skrevet

Jeg mistet all fukt etter uke 20. var som å skru igjen en kran, så for at vi i det hele tatt skal klare å ha sex må vi pøse på med glidemiddel. Lysten er også ganske fraværende, så her er det snakk om kanskje en gang i mnd. Satser på at det bedrer seg etter fødsel en gang. Men det er ikke noe poeng i å presse seg. Jeg har jo lyst til å ha lyst, men når hormonene styrer så er det ikke mye å gjøre med det. Ikke veldig uvanlig vistnok. 

Anonymkode: 5addb...ab2

Skrevet

Jeg er gravid i uke 36 og kan telle på fingrene hvor mange ganger vi har hatt sex gjennom svangerskapet. Jeg har bekkenleddsmerter, magen er bare i veien, tåler ikke lukta av mannen og alt blir bare feil😂 Stresser ikke med det, har ikke prioritert å tenke så mye på det egentlig

Anonymkode: 679f7...b48

Skrevet

Tror det varierer veldig.  Jeg har begge gangen blitt mer kåt når jeg er gravid. 

Men så har jeg hatt lite plager når jeg har vært gravid. 

Anonymkode: 3daf9...2e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...