AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #1 Skrevet 9. september 2022 Har hørt at man blir mer kåt som gravid. Har vært plaget med kvalme, sliten, trøtt osv og er nå i uke 14. Før ønsket jeg sex så og si hver dag, men nå klarer jeg ikke bli kåt. Føler det er ekkelt å bli tatt nedentil nesten. Må bruke masse glidemiddel for jeg blir ikke ett snev av våt Anonymkode: bc05d...2c5
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #2 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har hørt at man blir mer kåt som gravid. Har vært plaget med kvalme, sliten, trøtt osv og er nå i uke 14. Før ønsket jeg sex så og si hver dag, men nå klarer jeg ikke bli kåt. Føler det er ekkelt å bli tatt nedentil nesten. Må bruke masse glidemiddel for jeg blir ikke ett snev av våt Anonymkode: bc05d...2c5 Hmm. Tror jeg mistet sexlysten et par dager etter jeg ble gravid😅 Tok rundt et år før jeg kjente på lyst igjen. Riktig nok kom den aldri tilbake dit den var før graviditet, fødsel, barn. Men det spiller liten rolle 😊 Anonymkode: b9db3...5f7 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #3 Skrevet 9. september 2022 Jeg mistet all fukt etter uke 20. var som å skru igjen en kran, så for at vi i det hele tatt skal klare å ha sex må vi pøse på med glidemiddel. Lysten er også ganske fraværende, så her er det snakk om kanskje en gang i mnd. Satser på at det bedrer seg etter fødsel en gang. Men det er ikke noe poeng i å presse seg. Jeg har jo lyst til å ha lyst, men når hormonene styrer så er det ikke mye å gjøre med det. Ikke veldig uvanlig vistnok. Anonymkode: 5addb...ab2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #4 Skrevet 9. september 2022 Jeg er gravid i uke 36 og kan telle på fingrene hvor mange ganger vi har hatt sex gjennom svangerskapet. Jeg har bekkenleddsmerter, magen er bare i veien, tåler ikke lukta av mannen og alt blir bare feil😂 Stresser ikke med det, har ikke prioritert å tenke så mye på det egentlig Anonymkode: 679f7...b48
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #5 Skrevet 9. september 2022 Tror det varierer veldig. Jeg har begge gangen blitt mer kåt når jeg er gravid. Men så har jeg hatt lite plager når jeg har vært gravid. Anonymkode: 3daf9...2e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå