Gå til innhold

Noen som har hevnet seg etter utroskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min har vært utro. Eneste jeg tenker på er hevn.. er klar over at det ikke gjør forholdet til et bedre sted å være men jeg er så sint. 

noen som har handlet like irrasjonelt etter et utroskap? Angret du? 
jeg er ikke akkurat rasjonell nå. 

Anonymkode: 0a0b3...d9a

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beste hevnen du kan gi er å gå videre. 

Anonymkode: 2fcab...060

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Ha sex med hans beste venn eller en person som kjæresten din ikke kan fordra.

Anonymkode: 25693...70a

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei huff, ikke ha sex som hevn.. Og ikke bruk mennesker som hevnmiddel. 

Den beste hevnen er den naturlige konsekvensen av utroskap = du går fra han. Og finner lykken andre steder 

Anonymkode: 2b7c9...b4c

• Liker 7
Skrevet

Den beste hevn og eneste ting som er verdt det er å leave his ass for ever!!!!

Anonymkode: 84227...ec8

• Liker 3
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Beste hevnen du kan gi er å gå videre. 

Anonymkode: 2fcab...060

Å ikke gjøre noe er da ingen hevn!
Bra du ikke oppfordrer til hevn uansett. Men en konsekvens synes jeg utroskap skal ha.
Jeg hadde i hvert fall tatt med meg barna og alt jeg eide. Og forlatt hen. Og fortalt det til alle jeg kjente. Og hen kjente. Kanskje.

Anonymkode: 2a620...6cd

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, faktisk! DET hadde vært en god hevn! Altså med han som kjæresten ikke kan fordra.
Men så spørs det da om kjæresten din egentlig bryr seg siden han selv pulte rundt. Da ender du kanskje mest opp med å såre deg selv.

Anonymkode: 2a620...6cd

• Liker 5
Skrevet

Spørsmålet du bør stille deg er vel om du ønsker att dere skal prøve å redde forholdet, ha ett ok vennskap for samarbeid iforhold til barnas oppvekst (hvis dere har barn) eller om du aldri skal ha noe mer med han å gjøre? 

Hvis du aldri skal ha noe mer med han å gjøre - så slå deg laus. Men ta nå ikke så mye hevn att du ender opp med å gjøre noe du angrer på for din egen del. Selv om det smaker godt med hevn, så er kanskje ikke sex med noen du egentlig ikke ønsker å ha sex med en egoboost. Men heller årsak til selvforakt. 

Hvis dere skal ha kontakt i fremtiden - så legger du ikke ett godt grunnlag for heling med hevn. Hvor rettferdig det føles kan diskuteres, men tenk heller en ekstra gang over hva som er viktigst for deg. 

Skrevet

jeg gjorde det i hevn mot exen. det føltes greit der og da. men senere angret jeg da jeg faktisk ikke kan si jeg aldri har vært utro i hele mitt liv i ettertid. ville heller bevart stoltheten min som aldri utro enn å synke ned på det nivået. 

• Liker 4
Skrevet

Da er du ikke bedre enn han. Det hjelper da virkelig ikke på, hverken for deg eller han. Stå støtt i egne verdier, hodet hevet og tenk over hvordan du vil leve ditt liv videre. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Samboeren min har vært utro. Eneste jeg tenker på er hevn.. er klar over at det ikke gjør forholdet til et bedre sted å være men jeg er så sint. 

noen som har handlet like irrasjonelt etter et utroskap? Angret du? 
jeg er ikke akkurat rasjonell nå. 

Anonymkode: 0a0b3...d9a

1) Hvis du kan gå fra vedkommende, så gjør det.

2) Hvis konsekvensene av å gå ikke er akseptable gir du beskjed om at du ikke gidder å være trofast under slike omstendigheter.

La vedkommende svette. Så velger du selv om du vil gjøre alvor av det eller ikke.

Skrevet

Den beste hevnen er sikkert bare å leve ditt beste liv. Nå trenger du egentlig ikke lenger ta hensyn til ham når det er noe du ønsker å gjøre. Finnes det en reise du har ønsket å ta så kan du nå bare ta den uten å bli enig med han først. Ikke lag mat til han eller vaske klærne hans om du ikke har lyst til det. Har du heller lyst til det så dra på kjøpesenter, f.eks. i stedet for å ha TV kveld med ham. Hvis du skjønner filosofien?

Anonymkode: 630bd...dca

• Liker 1
Skrevet

Putt kløpulver i boxeren hans og la han stresse over om han har fått noe fyskap av denne damen som han holder/holdt på med. 

Lakserende middel i drikken hans.

Om han kjører egen bil: legg rekeskall i bilen hans på et sted hvor han vanligvis ikke ville lett eller ser ved første øyekast.

Evt det letteste: dump his ass, ikke se på han engang. Ikke la han få slippe til innenfor trusa di en gang til. Send melding til denne damen med lykke til og blokker hennes og hans nummer. 

Deretter finner du deg en rebound. Om det er for en liten stund, eller bare for en natt, så ha det gøy. 

Anonymkode: 3779e...de3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nei huff, ikke ha sex som hevn.. Og ikke bruk mennesker som hevnmiddel. 

Den beste hevnen er den naturlige konsekvensen av utroskap = du går fra han. Og finner lykken andre steder 

Anonymkode: 2b7c9...b4c

Kanskje det er derfor han var utro, for at hun skal gjøre det slutt? 

Anonymkode: 1c5d4...dac

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor går du ikke fra ham?

Anonymkode: e12f5...837

Skrevet
ClausSaus skrev (44 minutter siden):

1) Hvis du kan gå fra vedkommende, så gjør det.

2) Hvis konsekvensene av å gå ikke er akseptable gir du beskjed om at du ikke gidder å være trofast under slike omstendigheter.

La vedkommende svette. Så velger du selv om du vil gjøre alvor av det eller ikke.

Hvis 2) så risikerer TS at kjæresten gjør det slutt. Da er utfallet det samme som nr 1), men med at TS blir dumpet i stedet for å være dumperen. Best å bare gjøre nr 1) med en gang.

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Send melding til denne damen med lykke til

Uenig. Det er en passiv-aggressiv handling som gjør det så åpenbart at TS er knust. En mye bedre hevn er å bare ignorere dem fullstendig, og la dem være i fred, som om TS er helt over det allerede med en gang.

Anonymkode: 31c2c...b65

Skrevet

Leste en gang her inne om en som hadde puttet rekeskall i gardinstanga. Synes det var helt legendarisk måte å håndtere sine følelser av avmakt. Men det er ikke så vanlig med slike runde gardinstenger lengre dessverre.

Anonymkode: 23e6b...1cc

• Liker 1
Skrevet

Gå videre. Ektefellen min var utro med en nabo i ett halvt år minst. Vi skilte oss, og jeg gikk videre. Vondt, selvfølgelig  men i ettertid er jeg glad jeg klarte å stå i mot trangen til å ta hevn (bortsett fra at jeg solgte fiskestangen hans latterlig billig i et svakt øyeblikk). 

Anonymkode: d04ab...d12

• Liker 2
Skrevet

Man får kjøpt glitter i et brev som mottaker åpner, og glitteret spres rundt om i rommet og blir like vanskelig å fjerne som pulveret i brannslukkingsapparat.

Det er en "mild" hevn.

• Liker 3
Skrevet

Jeg tilgang og det tålte han ikke. Han sleit med tillit i 2 år etterpå, etter hva han selv drev med. 

Anonymkode: a2535...f68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...