AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #1 Skrevet 9. september 2022 Legger dere på med en gang da hvis dere kom til å svare? Som regel ser jeg det på nummeret og svarer ikke. Men har hendt jeg ikke har tenkt meg om og svart.Føler jeg blir sittende fast i samtalen og det er vanskelig å legge på. De tar ikke et nei for et nei og prøver å overtale. Til slutt blir jeg irritert, da hører de som regel på meg, men jeg skulle ønske jeg klarte å legge på midt i samtalen. Hva gjør du? Anonymkode: 59afa...70a
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #3 Skrevet 9. september 2022 Sier nei takk og ha det. Anonymkode: 618c2...b8c 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #5 Skrevet 9. september 2022 «nei takk» så legger jeg på. Jeg prøver ikke å forklare hvorfor jeg ikke er interessert. Anonymkode: e5b16...38f 4
Sandie Skrevet 9. september 2022 #6 Skrevet 9. september 2022 Når de sier hva det gjelder sier jeg bare «beklager det har ikke min interesse». Deretter «hadet». 1
Drizzt Skrevet 9. september 2022 #7 Skrevet 9. september 2022 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Legger dere på med en gang da hvis dere kom til å svare? Som regel ser jeg det på nummeret og svarer ikke. Men har hendt jeg ikke har tenkt meg om og svart.Føler jeg blir sittende fast i samtalen og det er vanskelig å legge på. De tar ikke et nei for et nei og prøver å overtale. Til slutt blir jeg irritert, da hører de som regel på meg, men jeg skulle ønske jeg klarte å legge på midt i samtalen. Hva gjør du? Anonymkode: 59afa...70a Du kan enten: 1. si nei, takk og legge på eller 2. legge på Du er forståelig nok redd for å fremstå uhøflig hvis du går for alternativ 2. Da går du for alternativ 1. Jeg avbryter glatt midt i setningen med ''nei, takk'' og legger på. Ikke la dem foreslå å ringe senere. Bare legg på. Endret 9. september 2022 av Drizzt 2
Million Skrevet 9. september 2022 #8 Skrevet 9. september 2022 Jeg bare avbryter dem og sier "jeg hører du er ute etter å selge noe. Er ikke interessert. Ha det" og så legger jeg på før de rekker å protestere som oftest. Det er ingen vits å la dem komme til orde igjen, bare legg på. De har selv valgt å jobbe som telefonselgere, en av verdens mest forhatte jobber.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #9 Skrevet 9. september 2022 Sandie skrev (3 timer siden): Når de sier hva det gjelder sier jeg bare «beklager det har ikke min interesse». Deretter «hadet». Dette har kremmerene enkelt løst ved å ikke la deg slippe til og bruker hele første setning til å presentere seg, si hva det gjelder - og presenterer tilbudene for deg. Tar gjerne flere minutt til du kommer til ordet da, det gidder jeg ikke. Bare slenger på røret jeg. Anonymkode: 9df9f...3af
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #10 Skrevet 9. september 2022 Jeg prøver å hale ut tiden så lenge som mulig, da kan de i hvert fall ikke bruke den tiden på å plage andre. Samme med disse skitne svindlerne fra India som utgir seg for å jobbe for Microsoft eller andre firma. Anonymkode: 763b0...c99
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #11 Skrevet 9. september 2022 Tar ikke telefonen om nummeret ikke er i kontaktlista mi eller jeg forventer et anrop. Anonymkode: d7568...961
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #12 Skrevet 10. september 2022 Jeg svarer at jeg er reservert mot telefonsalg og spør hvorfor de ringer meg likevel. Deretter finner jeg ut hvem om har lekket informasjonen, og sier opp medlemskap/kundeforhold der. Anonymkode: 6c77a...46a 1
AllahBallah Skrevet 10. september 2022 #13 Skrevet 10. september 2022 (endret) Jeg har fått en greie med telefonselgere. Jeg skal ikke være den som legger på/sier hadet. God trening for en med tidligere (og dels fortsatt) sosial angst. Jeg lar dem først bare snakke, fortelle om hvilket fantastisk tilbud dem har til meg. For å så svare veldig bestemt: Beklager, jeg er ikke interessert. Så prøver de overbevise meg, så svarer jeg igjen noe ala: Nei, dette er ikke noe godt tilbud for meg. Jeg er ikke interessert. Endret 10. september 2022 av AllahBallah 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #14 Skrevet 10. september 2022 Er det virkelig noen som svarer når ukjente nummer ringer? Svarer knapt når kjentfolk ringer engang. Anonymkode: 63372...86e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå