AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #1 Skrevet 9. september 2022 Lurer litt på i hvilken grad man vet om at partner er utro, og om man eventuelt godtar det fordi man ikke kan bryte forholdet? Eller om dere kjenner til personer som er utro, men ikke vil blande dere? Jeg er på et forum der man kan møte andre, og ser at det er utrolig mange som er gift/samboer/har familie, og at de kun «søker treff da jeg er i et godt forhold med en jeg elsker». Det er så mange av dem! Jeg kan ikke se for meg at partner ikke kjenner til hva som skjer. Hva er deres inntrykk? Anonymkode: 35e48...507
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #2 Skrevet 9. september 2022 Jeg tror mange er utrolig naive og ikke vil se at partneren er utro. Jeg var i et forhold med en som var utro, vi bodde ikke sammen så sånn sett burde han klart å skjule det,men det var så mye småting som til sammen gjorde at det var null problem å forstå hva som skjedde. Så ja jeg tror bare folk velger å ignorere tegn for å unngå det de vet kan ødelegge familien, eller kommer til å bli veldig ubehagelig. Anonymkode: ebe6d...573 4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #3 Skrevet 9. september 2022 Idiotisk trådtittel! «Vet du om din utro partner?» Har alle en utro partner, mener du? Anonymkode: 10cbb...0ae
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #4 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Idiotisk trådtittel! «Vet du om din utro partner?» Har alle en utro partner, mener du? Anonymkode: 10cbb...0ae Jeg synes den er beskrivende. Den er jo rettet mot dem som vet om det, men ikke sier noe. Jeg er litt nysgjerrig på dette, og hvorfor de lar det være sånn. Anonymkode: 35e48...507 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #5 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): «søker treff da jeg er i et godt forhold med en jeg elsker». Kan hende de er sammen med ei/en som er såpass forståelsesfull og moden og innser at sex er noe man kan nyte med flere og på samme tid elske den man er sammen med å drive familien as — ergo, åpent forhold. Anonymkode: b5e79...4e0
Topsi Skrevet 9. september 2022 #6 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan hende de er sammen med ei/en som er såpass forståelsesfull og moden og innser at sex er noe man kan nyte med flere og på samme tid elske den man er sammen med å drive familien as — ergo, åpent forhold. Anonymkode: b5e79...4e0 Et åpent forhold er noe man blir enig om, ikke noe den ene part bestemmer seg for for å rettferdiggjøre egen utroskap 🙈 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #7 Skrevet 9. september 2022 Jeg har visst at min kjæreste har vært utro. Han er veldig flørtete og har mange kvinnelige bekjente venninner, og jeg gikk inn på hans messenger og der leste jeg samtaler mellom han og en dame der han spør om hun kommer over for et knull. Dette var i september i fjor og jeg klarte ikke å si noe til han før nå i juli i sommer. Jeg gikk rundt i 10 måneder og hadde det helt jævlig og var redd for å si til han at jeg visste at han hadde vært var utro, fordi jeg ikke ønsket å miste han. Til slutt gikk det ikke an å holde dette for meg selv lengre, så jeg spurte han rett ut og han bekreftet at han hadde vært utro. Dette var en periode da vi ikke så hverandre fordi jeg var bortreist i flere måneder og fordi han var kåt og usikker på forholdet vårt. Jeg er fremdeles sammen med han fordi jeg ikke har klarte å finne ut om jeg skal gå eller ei. Jeg tror jeg kommer til å bli veldig ensom og ulykkelig hvis jeg går fra han, men det er vanskelig å være sammen med en som har hatt sex med noen andre, selv om han sier det kun var sex og ingen følelser. Anonymkode: a516a...7a2 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #8 Skrevet 9. september 2022 19 minutter siden, AnonymBruker said: Idiotisk trådtittel! «Vet du om din utro partner?» Har alle en utro partner, mener du? Anonymkode: 10cbb...0ae Slapp av a! Den er rettet til de av som har en utro partner, tydeligvis uten at partneren er klar over at hen vet om seg. Bare spør hvis det er mer du lurer på. Anonymkode: cea00...441
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #9 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har visst at min kjæreste har vært utro. Han er veldig flørtete og har mange kvinnelige bekjente venninner, og jeg gikk inn på hans messenger og der leste jeg samtaler mellom han og en dame der han spør om hun kommer over for et knull. Dette var i september i fjor og jeg klarte ikke å si noe til han før nå i juli i sommer. Jeg gikk rundt i 10 måneder og hadde det helt jævlig og var redd for å si til han at jeg visste at han hadde vært var utro, fordi jeg ikke ønsket å miste han. Til slutt gikk det ikke an å holde dette for meg selv lengre, så jeg spurte han rett ut og han bekreftet at han hadde vært utro. Dette var en periode da vi ikke så hverandre fordi jeg var bortreist i flere måneder og fordi han var kåt og usikker på forholdet vårt. Jeg er fremdeles sammen med han fordi jeg ikke har klarte å finne ut om jeg skal gå eller ei. Jeg tror jeg kommer til å bli veldig ensom og ulykkelig hvis jeg går fra han, men det er vanskelig å være sammen med en som har hatt sex med noen andre, selv om han sier det kun var sex og ingen følelser. Anonymkode: a516a...7a2 Gode tanker til deg ❤️ Jeg vet ikke hvilken situasjon du er i, men jeg har opplevd utroskap selv, og jeg ble, noe jeg angret på i etterkant. Plutselig satt vi der med barn, og han var utro igjen da vi hadde små barn. Enda han hadde hulket og grått og gjort alt for at jeg skulle stole på ham igjen. Det er helt vilt hvordan noen kan gå bak ryggen på noen som elsker dem, på denne måten. Jeg får helt vondt i meg når jeg ser kjipe menn skrive at de er lykkelig gift, og derfor krever diskresjon. Gå, se deg ikke tilbake. Livet er langt og det blir kjipt en stund, men det er mange år å være ulykkelig på om du blir i forholdet. Anonymkode: 35e48...507 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #10 Skrevet 9. september 2022 Oppdaget at hen var utro mot meg. Lot det passere litt. Tenkte jeg skulle overleve. Men det kokte over og måtte ut. Da også min neste kjæreste viste seg å være laus, innførte jeg nulltoleransen min. Samma om du har sluttet med det nå, var ung og dum, bare gjorde en liten feil i fylla, at du og en annen bedro kjæresten hens, at du følte deg misforstått...blablabla. Meh! Nå vil jeg ikke engang møte sånne drittsekker! Men det er ikke så lett å finne ut på forhånd dessverre. Anonymkode: cea00...441 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #11 Skrevet 9. september 2022 De som er på nettsider gjør det bak partnerens rygg. Det er bare å spørre om du kan få ringe kona for å forsikre deg om at hun godkjenner det så vil du enten bli blokkert eller få en bortforklaring Alle utroe gjør det i skjul ellers hadde det ikke vært utroskap men åpent forhold I mitt forhold oppdaget jeg tidlig at han sendte meld til eksen men han klarte å bortforklare det og i forelskelsesrus tilga jeg så jeg stolte blindt på han i fire år og merket ingenting, helt til en kveld jeg ikke fikk tak i han og ringte på kompisens mobil og kompisen glemte å legge på etter at vi snakket så jeg hørte alt som skjedde den kvelden. En fest med prostituerte eller på strippeklubb hvor det ble diskutert priser for sex og bj og mannen min sitt navn ble nevnt av en dame mange ganger. Det er den verste natten jeg noen sinne har hatt å høre på mens jeg lå på stuegulvet å skalv. Da han kom hjem fra denne "jobbturen" så gikk jeg gjennom sekken hans og fant kondomer og mobilen hans googlet jeg alle telefonnummerne han hadde lagret og ringt og det viste seg at guttenavn han i årevis hadde sagt han skulle på besøk til i noen timer egentlig var damer ikke bare at nr var reg på damenavn men jeg ringte også alle fra skjult nr for å høre om dame eller mann tok telefonen og det var damer. Etter å ha snakket med to av de som begge trodde DE var kjæresten hans så klarte jeg ikke mere, jeg hadde blitt holdt for narr av samboeren min i fire år og ble så psykisk syk av det at jeg gikk til psykolog i årevis. Jeg blir helt shaky av å skrive det nå også Anonymkode: da1cf...e64 1 4
Fremmed fugl Skrevet 9. september 2022 #12 Skrevet 9. september 2022 "Vil du elske og ære henne og bli trofast hos henne i gode og onde dager inntil døden skiller dere?" I hvert fall jeg hadde vanskelig å gå bort fra dette når jeg ble kjent med utroskapen. Trodde at hun ønsket å få gjort noe med det hver gang... så tok alt for lang tid innen jeg tok ansvar og ble skilt. 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #13 Skrevet 9. september 2022 Jeg var utro mot min eksmann, jeg aner faktisk ikke om han visste eller ikke. Er ikke utro nå og mistenker ikke at min nye mann er utro, men å stole 100% på det er jo kanskje naivt? Anonymkode: 4e40a...ec5 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #14 Skrevet 9. september 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg var utro mot min eksmann, jeg aner faktisk ikke om han visste eller ikke. Er ikke utro nå og mistenker ikke at min nye mann er utro, men å stole 100% på det er jo kanskje naivt? Anonymkode: 4e40a...ec5 Det er nok mer naivt av deg enn av av han, ja. Spørsmålet blir vel om du selv mener du fortjener trofastheten hans. Anonymkode: cea00...441 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #15 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): De som er på nettsider gjør det bak partnerens rygg. Det er bare å spørre om du kan få ringe kona for å forsikre deg om at hun godkjenner det så vil du enten bli blokkert eller få en bortforklaring Anonymkode: da1cf...e64 Noen (okei, mange) av de som er på nettsider gjør det bak partners rygg. Her har både partner og jeg vært på feks nakentid begge to, fordi vi har åpent forhold. De aller fleste er faktisk såpass ærlige at de skriver om de er i forhold - gjerne under beskrivelsen «diskre», etc. Jeg har personlig slettet brukeren min på flere slike steder, fordi jeg blir både nedfor og fysisk dårlig av å se hvor mange som har gått bak ryggen på dik partner. En av de siste samtalene jeg hadde med en kar, handlet om nettopp dette. Han var i et forhold, og dama visste ikke om at han snakket med andre - det var ikke noe de snakket om. Det kunne jo hende hun gjorde det samme. Det ble dråpen for min del, i denne omgang. Har selv blitt bedratt før og det er det jævligste jeg har opplevd. Men det er skuffende å se hundrevis av menn relativt åpent avsløre at de er utro. Anonymkode: 11794...10c
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #16 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er nok mer naivt av deg enn av av han, ja. Spørsmålet blir vel om du selv mener du fortjener trofastheten hans. Anonymkode: cea00...441 har spurt han om det flere ganger, og tenker han har all rett til og ikke stole på meg. Men samtidig så tror jeg han skjønner hvor bra jeg har det kontra eksmannen som avviste meg gang på gang og vi var ikke fysiske på ca 6-7 år. Anonymkode: 4e40a...ec5
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #17 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er nok mer naivt av deg enn av av han, ja. Spørsmålet blir vel om du selv mener du fortjener trofastheten hans. Anonymkode: cea00...441 misforstod spm forresten, har ikke vært utro mot min nåværende mann, men eksmann. Anonymkode: 4e40a...ec5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå