AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #1 Skrevet 9. september 2022 har en veldig god venn jeg har kjent ganske lenge. vi henger sammen ofte etter jobb, gjort det i flere år. bestiller pizza og spiser hos meg hver helg. har sett han nå i det siste at han får ståtiss, altså ser det utpå buksa. har aldri snakket om det og han prøver å skjule det. vi begge synes det er flaut, men har tenkt på en ting kanskje jeg skulle gjøre han en tjeneste siden han er en god venn å ligge med han? vil det ødelegge vennskapet? også er det super kleint tanken å ta det opp, hva skal jeg si dersom jeg vil gjøre det? noen tanker dere? Anonymkode: 89d71...1ea
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #2 Skrevet 9. september 2022 Lol «kanskje jeg skulle gjøre han en tjeneste siden han er en god venn å ligge med han?» 😂 Anonymkode: 42c35...5f7 16
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #3 Skrevet 9. september 2022 Du ligger med han hvis du selv vil ha sex med han. Man ligger ikke med folk for å «være en god venn» eller lignende. Anonymkode: 178e8...c83 15 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #4 Skrevet 9. september 2022 Er dette noe du virkelig må spørre helt ukjente om? Anonymkode: 152a5...fb7 9
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #5 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): har en veldig god venn jeg har kjent ganske lenge. vi henger sammen ofte etter jobb, gjort det i flere år. bestiller pizza og spiser hos meg hver helg. har sett han nå i det siste at han får ståtiss, altså ser det utpå buksa. har aldri snakket om det og han prøver å skjule det. vi begge synes det er flaut, men har tenkt på en ting kanskje jeg skulle gjøre han en tjeneste siden han er en god venn å ligge med han? vil det ødelegge vennskapet? også er det super kleint tanken å ta det opp, hva skal jeg si dersom jeg vil gjøre det? noen tanker dere? Anonymkode: 89d71...1ea Nei, man ligger ikke med venner fordi de er venner. Anonymkode: 69770...4fe 6
CrazyCatLady2500 Skrevet 9. september 2022 #6 Skrevet 9. september 2022 Man «burde» aldri ligge med noen. Enten har begge LYST eller så lar dere være. 13 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #7 Skrevet 9. september 2022 TS vet det er uvanlig spørsmål men hele opplaget er litt kleint, særlig når han ikke spør om det selv ser at noen sier at man ikke ligger med venner, men hallo har hatt mange flinger og fredagers just for the hell of it skulle ikke være verdens ende å ligge med han? Anonymkode: 89d71...1ea
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #8 Skrevet 9. september 2022 Man ligger ikke med folk for å gjøre dem en tjeneste. Wtf?? Det er prostitusjon. Gratis, til og med. Eller skal du ta deg betalt? 🤔 Man ligger med folk for å tilfredsstille sine seksuelle behov. Ikke andres.. Begges. Anonymkode: 9505d...922 4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #9 Skrevet 9. september 2022 Hvis du selv har lyst til det, så må du gjerne gjøre det. Men det er vel opp til deg å kjenne etter hva du har lyst til eller ikke. At han får ståtiss betyr ikke at du skal trenge å forholde deg til ståtissen hans. Anonymkode: 7c1bc...109 5 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #10 Skrevet 9. september 2022 Han får ståtiss men vi har ikke snakka om det 😂 Det er jo mulig at han henger med deg fordi han ønsker at noe skal skje og at dere ikke er så gode venner som du tror. Gjør det bare om du vil, ikke for å gjøre han en tjeneste! Anonymkode: 41c2d...050 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #11 Skrevet 9. september 2022 Hvis han har ståtiss, så kan han ta seg en runk når han kommer hjem, eller finne seg ei dame å tømme seg i. Det er ikke din jobb å tilfredsstille han. Anonymkode: 9505d...922 4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #12 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): TS vet det er uvanlig spørsmål men hele opplaget er litt kleint, særlig når han ikke spør om det selv ser at noen sier at man ikke ligger med venner, men hallo har hatt mange flinger og fredagers just for the hell of it skulle ikke være verdens ende å ligge med han? Anonymkode: 89d71...1ea Høres veldig trist ut å ikke synes sex er noe særlig spesielt, og særlig at det evt. er noe man tilbyr andre for å være grei. Anonymkode: 69770...4fe 6
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #13 Skrevet 9. september 2022 Nei, dere er begge under den seksuelle lavalder. Anonymkode: f5037...41e 1 2 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #15 Skrevet 9. september 2022 Og, ja. Det er en ganske stor sjanse for at det kan endre vennskapet for alltid hvis du gjør det. Enten ved at dere ikke var så gode venner likevel, og han da "fikk det han ville" og dermed så er dere aldri sammen mer. Eller ting kan bli "kleine" i etterkant, og vennskapet blir ukomfortabelt. Eller han kan begynne å forvente at dere fra nå er FF og at du er klar for å ligge med han hver gang dere møtes. Anonymkode: 7c1bc...109 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #16 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og, ja. Det er en ganske stor sjanse for at det kan endre vennskapet for alltid hvis du gjør det. Enten ved at dere ikke var så gode venner likevel, og han da "fikk det han ville" og dermed så er dere aldri sammen mer. Eller ting kan bli "kleine" i etterkant, og vennskapet blir ukomfortabelt. Eller han kan begynne å forvente at dere fra nå er FF og at du er klar for å ligge med han hver gang dere møtes. Anonymkode: 7c1bc...109 ja takk for svar det er det jeg tenker også, har liksom ingen venner å miste det er svært viktig for meg å beholde gamle venner, de jeg føler komfortabel med, men samtidig er vi en svært vennskapelig emosjonell tilknytning at de plager meg at han "lider" med tanken at han ikke for nærhet. nå har jeg ikke settet meg i hans seksuelle liv, men han virker som han ikke for oppleve sex. han får ståtiss av en klem liksom TS Anonymkode: 89d71...1ea
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #17 Skrevet 9. september 2022 Av erfaring er sjansen stor for å ødelegge vennskapet ved å ha sex. Den ene vil alltid ønske og håpe mer fra den andre, og den andre vil alltid holde igjen eller angre seg. Ofte ender dette sex med følelser for en av partene, og da er vennskapet kjørt. Så ligg med han om du tror vennskapet tåler det (noe det sjeldent gjør) eller er villig til å risikere det. Hvis ikke, la vær. Anonymkode: 5f881...84c 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #18 Skrevet 9. september 2022 Du har kun sex med kjæresten!! Anonymkode: 05dee...385 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #19 Skrevet 9. september 2022 Begynn først med hva du vil. Vil du bli kjæresten hans? Da er svaret, ja hvis begge vil. Hvis ikke, nei. Og vil du være kun venn så fortell det så han ikke kaster bort masse tid på deg når han egentlig kanskje er mest interessert i få seg kjæreste. Hvis ikke er du en luremus, ei som liker å holde grøten varm men aldri har tenkt å spise den. Hvor gamle er dere? Anonymkode: 200db...5ed 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #20 Skrevet 9. september 2022 Ligg med han og kos dere. Anonymkode: 90c7a...fad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå