Lucky? Skrevet 27. november 2005 #1 Del Skrevet 27. november 2005 Har en katt som har klort veldig på sofaen, så synes ikke sofaen er noe fin lenger. Har ikke penger til ny sofa nå, men vet det finnes ulike sofatrekk. Noen som vet hvor det selges slike? Vet det finnes på ikea, men vi har ikke ikea sofa, så det passer nok ikke. noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mini_me Skrevet 27. november 2005 #2 Del Skrevet 27. november 2005 Du kan jo kjøpe trekk å ha på sofaen, eller pledd. Tror ikke jeg vil anbefale løse trekk fra postordre... de jeg har sett ser ikke ut! kan du sy? Selv har vi to sofaer som skulle hatt nytt trekk, men ser ingen annen utveg enn å levere dem inn for omtrekking. Det koster ganske mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2005 #3 Del Skrevet 27. november 2005 Ellos har flere typer sofatrekk jeg har den typen med knytebånd i sidene og ved armlenene, hvis de fremdeles fører den typen. Kostet 1.200,- for trekk til 2- og 3-seter, jeg er ganske fornøyd med dem, det er veldig praktisk å kunne ta dem av for vask når barna har vært med sjokoladefingre på dem det eneste jeg ikke liker med dem, er at jeg må rette på trekkene ofte, for de sklir lett ut av stilling - men det gjelder vel for alle løse sofatrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. november 2005 #4 Del Skrevet 27. november 2005 Ellos har flere typer sofatrekk jeg har den typen med knytebånd i sidene og ved armlenene, hvis de fremdeles fører den typen. Kostet 1.200,- for trekk til 2- og 3-seter, jeg er ganske fornøyd med dem, det er veldig praktisk å kunne ta dem av for vask når barna har vært med sjokoladefingre på dem det eneste jeg ikke liker med dem, er at jeg må rette på trekkene ofte, for de sklir lett ut av stilling - men det gjelder vel for alle løse sofatrekk. ← Kan du ikke bruke borrelås eller sånne antisklimatter man bruker til tepper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå