AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #1 Skrevet 9. september 2022 Jeg er i uke 26, og den siste uken så har urinen min begynt å lukte veldig merkelig, litt søtt men og på en måte svak kaffe lukt 😂 og jeg drikker ikke kaffi.. Er det normalt at det kan forandre seg i svangerskapet? Jeg har nettopp levert urin prøve, og den var helt fin. Men glemte å spør om dette🤦🏼♀️ andre som har merket det? er redd for bakteriell vaginose, for det er ikke så bra når en er gravid; men da er det vell andre symptomer? er det normalt med mye mer utflod i svangerskapet? Anonymkode: f051d...722
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #2 Skrevet 9. september 2022 Jeg har mye mer utflod, den er i tillegg ganske tyntflytende så ofte usikker på om det er utflod, urin eller fostervann. Anonymkode: 02789...ba8 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #3 Skrevet 9. september 2022 Jeg er like langt som deg, og her skjer det mye rart i underlivet for å si det sånn. Vet ikke alltid hva som er hva, og urinen lukter litt rart i perioder før det går tilbake til normalt 🤷🏼♀️ Anonymkode: fa2da...358 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #4 Skrevet 9. september 2022 I begge mine svangerskap har jeg hatt mye mer utflod. Blankt og litt klissete. Noen ganger litt gulaktig. Har da vært redd for skjedekatarr eller lignede, men har undersøkt det, og det er ikke noe galt. Så det skjer mye forandringer når en går gravid. Urinen min kan også være helt annerledes, men så lenge de du leverer er fine så er det nok ikke noe å bekymre seg over. Anonymkode: 49249...63b 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #5 Skrevet 9. september 2022 Eg hadde masse gulaktig utflod i begge svangerskap. Urinen min lukta også annleis om den var konsentrert. Anonymkode: ae56b...abf 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #6 Skrevet 9. september 2022 Du er ikke alene. Synes lukten og alt fra der nede et helt grusom for tiden. Utfloden er helt gul og ekkel, og urinen lukter ja. Ikke fisk eller noe sånt så det er jo ikke noe feil. Men definitivt ikke digg. Søtlig nesten, som du sier 🤢 har svangerskapskvalme og gruer meg til hver gang jeg må på do fordi jeg synes det er SÅ ekkelt og bli kvalm av meg selv. Anonymkode: 2a9c4...ae4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #7 Skrevet 9. september 2022 Jeg hadde menssmerter, som vanligvis starter 1-2 dag før mensen kommer, fra 7-8 dpo i begge svangerskap. Jeg er plaget av menssmerter, og de ble etter hvert sterkere enn normalt uten at blødningen startet ordentlig. Ellers hadde jeg ingen symptomer. Utfloden var akkurat som vanlig, puppene ble større og ømme ved eggløsning, og krympet og ble normale igjen rett før mensen skulle kommet, som vanlig. Jeg begynte å spotte, som vanlig, men begynte aldri å blø ordentlig. Det kjentes absolutt ikke ut som jeg var gravid før i uke 6, da ble jeg veldig kvalm og begynte å kaste opp,. Anonymkode: e1676...bed
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #8 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde menssmerter, som vanligvis starter 1-2 dag før mensen kommer, fra 7-8 dpo i begge svangerskap. Jeg er plaget av menssmerter, og de ble etter hvert sterkere enn normalt uten at blødningen startet ordentlig. Ellers hadde jeg ingen symptomer. Utfloden var akkurat som vanlig, puppene ble større og ømme ved eggløsning, og krympet og ble normale igjen rett før mensen skulle kommet, som vanlig. Jeg begynte å spotte, som vanlig, men begynte aldri å blø ordentlig. Det kjentes absolutt ikke ut som jeg var gravid før i uke 6, da ble jeg veldig kvalm og begynte å kaste opp,. Anonymkode: e1676...bed Hæ Anonymkode: 2a9c4...ae4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå