AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #1 Skrevet 9. september 2022 Når pleier de få det opp selv? Anonymkode: 8fa59...150
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #2 Skrevet 9. september 2022 Min begynte smått å få det opp selv da han var 5 måneder, men måtte fortsatt rapes frem til han var 6 måneder. Var ikke alltid han fikk det opp. Anonymkode: 25426...704
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #3 Skrevet 9. september 2022 Min er 9 mnd og må fremdeles rapes. Er vi heldige så kommer det bare en liten skvett gulp. Får vi ikke opp rapen så kan du banne på at hele måltidet kommer opp til slutt, overalt! Aner heller ikke når det her skal roe seg. Anonymkode: 7f83e...ccd
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #5 Skrevet 10. september 2022 Rem skrev (På 9.9.2022 den 14.24): Mine har stortsett prompa ut lufta... Samme her. Hatt lite behov for raping. Anonymkode: 2f7cb...fd0
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #6 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Samme her. Hatt lite behov for raping. Anonymkode: 2f7cb...fd0 Jeg hadde ikke spurt om min baby bare prompet det ut. Den rapingen ødelegger hele søvnen. Dropper vi rape så ligger babyen og "okker" og vrir seg. Og raper vi så våkner den. Eller gulper opp alt sammen med rap. Blir en fryd den dagen babyen kan styre dette litt mer selv. Ts Anonymkode: 8fa59...150
Rem Skrevet 10. september 2022 #7 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg hadde ikke spurt om min baby bare prompet det ut. Den rapingen ødelegger hele søvnen. Dropper vi rape så ligger babyen og "okker" og vrir seg. Og raper vi så våkner den. Eller gulper opp alt sammen med rap. Blir en fryd den dagen babyen kan styre dette litt mer selv. Ts Anonymkode: 8fa59...150 Altså, jeg prøvde (med 3 babyer) å rape de... var ikke sånn at jeg ikke gadd. De har bare vært prompere 😅 rapet av og til, men ikke daglig...
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #8 Skrevet 10. september 2022 Rem skrev (3 timer siden): Altså, jeg prøvde (med 3 babyer) å rape de... var ikke sånn at jeg ikke gadd. De har bare vært prompere 😅 rapet av og til, men ikke daglig... ... Men nå spør jo TS når man slipper å gjøre det, ikke om man noen gang har gjort det eller om babyen din trengte det. Min er 7 mnd og trenger enda litt hjelp med å rape, men stort sett kun i form av å være oppreist. Lite vi gjør hjelper tapen frem, men den plager veldig hvis han ikke får den frem. Jeg gleder meg til vi slipper dette styret, men det var litt kjedelig å se hvor individuelt det er og ikke et "vanligvis rundt alder xxxx" svar, slik at man hadde noe konkret å se frem til 😅 Anonymkode: 640dd...7a5
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #9 Skrevet 10. september 2022 Kan kanskje legge til at mye løsnet sånn rape selv-messig da han skjønte at han også kunne rulle over på magen i våken tilstand. Kommer ofte en deilig rap i det han har kommet seg over på magen. 🤣 Anonymkode: 25426...704
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #10 Skrevet 11. september 2022 Selv om jeg styrer mye med han på 9 mnd nå, så har jeg lest flere plasser at lukkemuskelen til magesekken er ganske godt utviklet rundt 1 års alder så jeg våger å håpe på at ting blir litt lettere da. Med førstemann som ikke gulpet, men som hadde behov for å rape likevel, så pleide jeg å legge han forsiktig med magen over magen min, eller låret mitt og stryke opp og ned på ryggen i sengen etter amming. Det gjorde iallefall at han ikke våkna så mye og rapen kom. Kanskje det funker for deg? Med gulpekongen her, så har jeg gjort dette noen ganger men da må jeg ha masse kluter og sånn under for det kommer jo garantert gulp. Men jeg har tenkt at det er lurt amme til han er døsig, så kaver han litt pga rapen, da reiser jeg meg opp fra senga, retter han opp mens han hviler hodet på skulderen min og klemmer bekkenet hans mot magen min med hånda som holder på rumpa, og stryker langsomt med jevnt trykk oppover ryggen. Det kommer da alltid en skikkelig stor rap ganske fort uten at det blir mye fussing, klapping, rugging osv, og lett å legge ned i senga. Verdt et forsøk? Jeg vet iallefall at de fleste rape-teknikkene jeg brukte på førstemann ikke gikk an å bruke på andremann, så mye prøving og feiling her🙉😂 Anonymkode: 7f83e...ccd
Rem Skrevet 11. september 2022 #11 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): ... Men nå spør jo TS når man slipper å gjøre det, ikke om man noen gang har gjort det eller om babyen din trengte det. Min er 7 mnd og trenger enda litt hjelp med å rape, men stort sett kun i form av å være oppreist. Lite vi gjør hjelper tapen frem, men den plager veldig hvis han ikke får den frem. Jeg gleder meg til vi slipper dette styret, men det var litt kjedelig å se hvor individuelt det er og ikke et "vanligvis rundt alder xxxx" svar, slik at man hadde noe konkret å se frem til 😅 Anonymkode: 640dd...7a5 Da sluttet jeg ved 1mnders alder ca 🤣🤣🤣🤣 bra du er et så fantastisk menneske som alltid leser perfekt og aldri kommentarer galt ❤️😡
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå