Gå til innhold

Fruktbarheten hos menn har gått drastisk ned, og folk skylder på feminister og testosteronmangel.

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nå mangler det ikke på forskning på hormonforstyrrende miljøgifter, sprøytemiddel, plast i mat, og hva soyaolje o.l. gjør med testosteronet. Vi lever helt feil med tilsetningsstoffer i mat, mandel/havremelk full av rapsolje, prosessert mat, og mye stillesitting. 

Bruk naturlige produkter uten parfyme, spis ren, økonolisk ekte mat, og beveg dere i naturen. 

Anonymkode: 31759...388

Akkurat! Det med stillesittingen er en stor faktor hard  fysisk aktivitet  øker østrogen nivået spesielt styrketrening. Før i tia måtte menn være mye mer i aktivitet. Nå sitter man hele tia hjemme og til å fra jobb.

Anonymkode: 83847...b5b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.9.2022 den 17.24):

Du kan trøste deg med at i Norge gjelder lov om verneplikt for både kvinner og menn.

Anonymkode: be794...f29

Vi får se hvor mye det har å si og hvem som blir sent til fronten ved en fullskala krig i Norge. Menn er alltid de som har blitt slaktet i krig og måtte dø for å forsvare landet sitt. Sånn vil det fortsette å være. 

Anonymkode: b2950...2ab

• Liker 1
Skrevet

Livsstil. Mosjon gir økt testosteronproduksjon. Hvis gutter/menn sitter inne og spiller PlayStation og drikker Monster i 20 år av sin beste alder blir det slik.

Anonymkode: 6925f...1a5

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Vi får se hvor mye det har å si og hvem som blir sent til fronten ved en fullskala krig i Norge. Menn er alltid de som har blitt slaktet i krig og måtte dø for å forsvare landet sitt. Sånn vil det fortsette å være. 

Ja, vi får se. Jo flere menn som stiller opp og tar seg av barn, eldre og andre hjelpetrengende, jo flere kvinner kan omdisponeres til krigere.

Men ja, om man tenker biologisk så er det vel en grunn til at det er hankjønn som sloss. Det er vanskelig å bygge opp igjen en bestand dersom flesteparten som dør er hunner.

Anonymkode: 911f2...1d9

• 3 uker senere...
Skrevet
ClausSaus skrev (På 14.9.2022 den 17.52):

På ett eller annet tidspunkt trekker du vel ut splinten på en granat selv og bare får det overstått…

Ja man gjør vel det :) 

Skrevet
ClausSaus skrev (På 14.9.2022 den 18.40):

Spørsmålstegn, min kjære… spørsmålstegn.

Men nei, jeg anser ikke dette som et samfunn jeg gidder å risikere noe for å forsvare. Og det er ganske lenge siden jeg tenkte annerledes.

Hadde dette samfunnet satt pris på menn, eller i det minste vært likegyldig, så OK – noen må jo kanskje gjøre noe den dagen det eventuelt smeller.

Men et samfunn der maskulinitet er ansett som giftig, og tradisjonell maskulinitet (gisp!) er på god vei til å bli klassifisert som sinnslidelse, bør ha en annen plan for å forsvare seg enn at jeg skal risikere liv og lemmer for "fellesskapet".

Du kan en dag komme til å oppleve at det er flere enn meg som tenker slik, selv om vi jo selvfølgelig får håpe at den dagen aldri kommer.

(Og før noen begynner å få bange anelser: Nei, det kunne heller aldri falle meg inn å gjøre noe for å skade samfunnet – bare så det er sagt. Jeg har bare forlengst sluttet å bry meg.)

Det var da voldsomt til sinne irritasjon bare fordi du lever i en tid der du ikke bare kan banke kjerringa, være utro og kreve at hun steller og vasker for deg, og holder kjeft, uten at hun forlater deg. Hva er det med menn som er så voldsomt misfornøyd med at kvinner har like rettigheter? 

Anonymkode: 2143d...762

• Nyttig 1
Skrevet

Det finnes masse forskning på dette og årsakene er flere, du burde lese Spermageddon. 

Anonymkode: 69361...7a1

Skrevet

Er vel naturens måte og i i fra at vi er overbefolket og minske mengden litt.

Anonymkode: a69df...5ea

Skrevet

Vesten sitt levesett, vesten sitt levesett.. Jeg sier ikke mere🤫 Finnes det snart MENN igjen i vesten og kvinner for den sags skyld? Vi er vel mere og regne som intetkjønn snart ifølge naturen og instinkter, der det feminine dyrkes så mye at menn blir totalt feminisert og kvinner snart begynner å anlegge bart. Huff for en trist utvikling🙄

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...