Gå til innhold

Dere som ikke skal feire jul hjemme og som har liten leilighet, har dere juletre?🎄

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nettopp flyttet i ny leilighet og vi skal reise hjem til foreldrene våres å feire jul og blir borte fra lille julaften og frem til nyttårsaften. (Ja, vi er unge). Vi har ikke juletre og jeg synes det hadde vært koselig å kjøpe et kunstig et og ha fremme for å komme litt i julestemning her hjemme å før vi reiser. Hva tenker dere? Har dere juletre selv om dere er borte i jula?

Anonymkode: c1e3c...3df

• Liker 2
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette tenker du allerede på i starten av september? 

Anonymkode: 00195...672

• Liker 3
Skrevet

Ja, har et lite et fra IKEA som vi pynter i starten av desember av samme grunn.

Anonymkode: 844fc...290

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vi har nettopp flyttet i ny leilighet og vi skal reise hjem til foreldrene våres å feire jul og blir borte fra lille julaften og frem til nyttårsaften. (Ja, vi er unge). Vi har ikke juletre og jeg synes det hadde vært koselig å kjøpe et kunstig et og ha fremme for å komme litt i julestemning her hjemme å før vi reiser. Hva tenker dere? Har dere juletre selv om dere er borte i jula?

Jeg hadde ikke, men det får jo enhver velge selv. 

Anonymkode: 02af7...e15

Skrevet

Vi feirer jul hjemme, i liten leilighet. Vi er fire stykker på 60 kvm. Vi har et lite plastre. Har også tidligere hatt de minste juletreene, men jeg har droppet det de siste årene og gått for et minitre som får plass på bordet eller en hylle. Har små- og minipakker under/rundt treet. Synes det er veldig koselig. 

Anonymkode: 03f55...3ed

Skrevet

Jeg har ikke hatt det hittil. Leier leilighet og orker ikke styre for mye.

Men når jeg kjøper egen leilighet, forhåpentligvis i løpet av det neste året, kommer jeg til å gjøre det så koselig sol mulig. Hvis jeg har plass ønsker jeg å ha et juletre (i plast) oppe hele desember. 

Reiser alltid hjem til mine foreldre før jul og der frem til nyåret. De har ekte julegran. 

Anonymkode: 72c15...c54

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå er jeg hjemme hele jula og har full julemode hele desember. Men for min del hadde dette vært en no-brainer. Klart jeg ville satt opp et kunstig juletre hjemme. Faktisk ville jeg satt det opp typ 17. desember, slik at man fikk en juleuke hjemme før man drar. Og så ville jeg da ha kommet hjem til juletreet etterpå, og sådan latt det stå oppe til 5-6 januar. 

Du må nesten kjenne på det selv. Hvis du VIL, så gjør du det. Hvis ikke, så lar du være :) 

Anonymkode: a2623...316

• Liker 2
Skrevet

Dette tenker du allerede på i starten av september? 

Anonymkode: 00195...672

Å denne kommentaren var nyttig??

Anonymkode: f0c2e...8eb

• Liker 4
Skrevet

Vi hadde juletre

Anonymkode: f0c2e...8eb

Skrevet

Jeg bor alene, 55kvm leilighet. Skal til foreldrene mine for å feire jul. 

Jeg setter opp treet mitt i november. Jeg elsker jul, og jeg lager plass, det er ikke et lite tre, men ikke et av de største heller. Jeg synes det må til når det er jul. Om jeg hadde enda mindre plass enn det jeg har, ville jeg fortsatt hatt et juletre, men et mindre et.

Anonymkode: 0fcd1...8c5

• Liker 2
Skrevet

Nei. Juletre er bortkasta penger, tar mye plass, og lager unødvendig merarbeid.

Dessuten er det bare tull å feire jul.

Anonymkode: 1ee08...c13

Skrevet

Jeg ville kjøpt et lite tre og pyntet det og leiligheten kun for stemningens skyld :)

Det blir viktigere senere når man får barn :)

Skrevet

Jeg har hatt det noen år, men innså for noen år siden at jeg egentlig syntes det var mer styr enn kos, lot prinsippene fare og kjøpte meg et kunstig tre. Det er en drøy meter høyt - stort nok til at jeg kan ha litt pynt på det, men lite nok til at det kan stå på bordet og flyttes på ved behov.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nei. Juletre er bortkasta penger, tar mye plass, og lager unødvendig merarbeid.

Dessuten er det bare tull å feire jul.

Anonymkode: 1ee08...c13

ok du skal ikke feire jul nei. Men vi er mange andre som skal det.

Anonymkode: d899a...8ca

• Liker 1
Skrevet

Jeg er et julemenneske, pynter og alt til jul, men orker ikke styre med juletre. 

Anonymkode: d899a...8ca

Skrevet

Vi pleier å ha juletre, har ikke mye julepynt, men treet er viktig for oss :)

Anonymkode: b0c95...ad4

Skrevet

Vi kapitulerte og kjøpte et falskt juletre. Har hatt ekte i flere år, men vi fant ut det var enklere med et falskt. Blir samme julestemning uansett og sparer oss for mye tid og penger.

Anonymkode: b1a39...ac5

Skrevet

Ja, vi skal ha juletre. 😊

Skrevet

Jeg har et kunstig tre ca 160-170 høyt. Selv om det tar plass, er det veldig koselig å ha i leiligheten! ❤️

Anonymkode: bcc8d...d9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...