Helene Skrevet 9. september 2022 #1 Skrevet 9. september 2022 Kan endelig se framover. Har fått kjøpt, og har fått solgt. Men det har vært en lang og vanskelig prosess. Flere har sagt, ja det er jo bare å flytte. Det er ikke så enkelt når man eier bolig sammen. Startet boligjakten i januar, nå er det september. Har kommet i mål. Å bo med et menneske som ikke lengre er din kjære er vanskelig. De første månedene gikk det greit. Vi var høflige med hverandre. De siste 2 mnd har vært helvete. Like mye min feil som hans. Lunten min blir kortere for hver dag som går. Prøver å tenke, tålmodighet, om 1 mnd er jeg borte. Noen dager bare eksploderer jeg. Sier ifra om hva jeg tenker om hans prioriteringer. Jeg har alltid tenkt hus og hjem. Da vi skulle ha visning, jeg vasket hus og hjem. Han vasket garasjegulvet. Som sagt, hus og hjem er ikke hans interesse. Nå deler vi ikke soverom, heldigvis. Jeg var på visningsrunde i slutten av juni, kom hjem og da hadde han vasket noe sengetøy. De ligger fortsatt der i dag, ikke lagt sammen. Ikke mine sengeklær. Det værste er, han har heller ikke skiftet sengetøy siden juni. Jeg ser at putevaret er brunt. Det er så discusting. Men det sier meg og, jeg gjør det rette, går. Nå er det mange småting som har samlet seg opp. Summen blir så stor. Alt har handlet om han og hans interesser i så mange år, nå er det slutt.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #2 Skrevet 9. september 2022 Kan anbefale deg dagbok forumet. Anonymkode: 2588e...c49 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #3 Skrevet 9. september 2022 Møkklei tråder om eksen din. Anonymkode: e905f...1d6 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #4 Skrevet 9. september 2022 Så bra!!! Glad på dine vegne! Du har stått i en kamp og nå endelig i mål! Drit i de to andre kommentarene fra menn som hater kvinner slår opp og blir selvstendige Anonymkode: 20375...9ef
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #5 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Så bra!!! Glad på dine vegne! Du har stått i en kamp og nå endelig i mål! Drit i de to andre kommentarene fra menn som hater kvinner slår opp og blir selvstendige Anonymkode: 20375...9ef Menn? Bare lei av tråder om eksen hennes. Dagbokforumet var faktisk et godt forslag. Anonymkode: e905f...1d6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå