AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #1 Del Skrevet 9. september 2022 Fikk noen termo kopper til jul ifjor og synes helt ærlig de er grusomme. Men med tanke på at vi har fått de i gave og jeg vet at de er litt dyre så har jeg ikke samvittighet til å kvitte meg med de.🤷🏼♀️ Anonymkode: 80242...43d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #2 Del Skrevet 9. september 2022 Syns det var litt barnlig, fargerikt og søtt da jeg først så det for en ti års tid siden, men har ikke innredet huset med det nei. Kan du ikke bare kvitte deg med de, og hvis gavegiver spør, sier du at de er knust eller du ga de videre fordi du har så mange kopper..? Anonymkode: 61f9c...127 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #3 Del Skrevet 9. september 2022 Synes det er grusomt. Hadde glatt gitt de bort om jeg hadde fått noe sånt og det ikke var mulig å bytte de. Jeg pleier vanligvis å sette veldig pris på gaver, men akkurat de der er forferdelige altså. Anonymkode: 1097d...a20 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissIndependent45 Skrevet 9. september 2022 #4 Del Skrevet 9. september 2022 Nei fysj. Hadde aldri satt de fram foran folk, nei. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #5 Del Skrevet 9. september 2022 Får litt sånn feberfantasi-følelse av dem. Synes det er veldig creepy design. Anonymkode: 5bae6...915 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 9. september 2022 #6 Del Skrevet 9. september 2022 uff nei.. selg de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 9. september 2022 #7 Del Skrevet 9. september 2022 Måtte google det for å skjønne hva du mener. Hvis det er de med de jævlige, skumle barnetegningaktige motivene på, er jeg fristet til å spørre hva for noe galt du har gjort mot giveren. Det der må være for spesielt interesserte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #8 Del Skrevet 9. september 2022 Har alltid trodd de koppene var fra Nille… Anonymkode: 57fee...5da 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 9. september 2022 #9 Del Skrevet 9. september 2022 De er litt morsomme. Har ingen selv, og ikke noe jeg kjøper meg selv men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #10 Del Skrevet 9. september 2022 Mønsteret på Poul Pava finnes ikke fint. Jeg forstår ikke hvem som liker det. Jeg har settet på bildet selv. Det fikk jeg i gave for lenge siden. Hadde det ikke vært fordi det er hvitt mønster på hvit bakgrunn ville det absolutt aldri blitt brukt, men her er mønsteret heldigvis nesten usynlig. Anonymkode: 572c8...52d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #11 Del Skrevet 9. september 2022 Har dessverre ei halvsøster som forguder dem og kjøper ALT i det til bursdag og jul. Synes ikke noe spesielt om det. Er bare så sykt glad hun er over Aune Sand og Aulie sin kunst. I flere år så kjøpte hun og ga gaver med alt fra dem. Da måtte jeg sette foten ned og sa klart i fra at Aune Sand og Aulie kommer ikke inn i mitt hus og alt hun gir kommer i retur. For meg så er det barnslige skriblerier som byr meg imot. Hun vet det også, så jeg har kun fått en ting (og det er en ting for mye) i gave. Jeg har små dessert skåler. De er ikke verdensundergang og kunne ha vært verre. Fin størrelse til små snacksskåler og dessert. Det er bare snakk om 4 stk, de brukes sjeldent og ligger som oftest i en eske i kjelleren. Jeg har ingen skåler i den størrelsen og ikke har jeg stort behov for det. Om jeg noen gang får noen bedre i samme størrelse så havner PP i søpla, absolutt. Det er de på bilde under, hadde motivet vært mer synlig og spesielt i farger så hadde det vært uaktuelt å ta imot dem. De er ille nok som de er. Søsteren min har vondt for å si nei derimot. Så hun har mye i poul pava og hun hater dem like mye som meg. Når jeg sier mye så mener jeg mye, blomstervase, telysholder, karaffel, kopper, glass etc som hun har fått de siste årene. Anonymkode: 09e33...4c8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charminia Skrevet 9. september 2022 #12 Del Skrevet 9. september 2022 Jeg virkelig avskyr det designet, ser ut som små demoner☠️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 9. september 2022 #13 Del Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Har dessverre ei halvsøster som forguder dem og kjøper ALT i det til bursdag og jul. Synes ikke noe spesielt om det. Er bare så sykt glad hun er over Aune Sand og Aulie sin kunst. I flere år så kjøpte hun og ga gaver med alt fra dem. Da måtte jeg sette foten ned og sa klart i fra at Aune Sand og Aulie kommer ikke inn i mitt hus og alt hun gir kommer i retur. For meg så er det barnslige skriblerier som byr meg imot. Hun vet det også, så jeg har kun fått en ting (og det er en ting for mye) i gave. Jeg har små dessert skåler. De er ikke verdensundergang og kunne ha vært verre. Fin størrelse til små snacksskåler og dessert. Det er bare snakk om 4 stk, de brukes sjeldent og ligger som oftest i en eske i kjelleren. Jeg har ingen skåler i den størrelsen og ikke har jeg stort behov for det. Om jeg noen gang får noen bedre i samme størrelse så havner PP i søpla, absolutt. Det er de på bilde under, hadde motivet vært mer synlig og spesielt i farger så hadde det vært uaktuelt å ta imot dem. De er ille nok som de er. Søsteren min har vondt for å si nei derimot. Så hun har mye i poul pava og hun hater dem like mye som meg. Når jeg sier mye så mener jeg mye, blomstervase, telysholder, karaffel, kopper, glass etc som hun har fått de siste årene. Anonymkode: 09e33...4c8 Det er da ekstremt spesielt. Å kjøpe noe man selv liker i gave til andre uten hensyn til hva mottakeren synes? Forventer hun å arve dere, eller? Spør hun aldri hva dere ønsker dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #14 Del Skrevet 9. september 2022 ti10 skrev (1 minutt siden): Det er da ekstremt spesielt. Å kjøpe noe man selv liker i gave til andre uten hensyn til hva mottakeren synes? Forventer hun å arve dere, eller? Spør hun aldri hva dere ønsker dere? Hun er et spesielt menneske. Hun har perioder hvor hun er sykt opphengt i diverse ting, alt fra religioner, kulturer, film, musikk, kunstnere og levemåter. Når hun endrer tema, så endres alt i livet hennes. Hvordan hun ser ut, kosthold, tatoveringer har hun både tatt og fjernet alt etter hva hun tror på og er opphengt i, hele hjemmet får en make over, hun har endret navn to ganger, hun har blitt født på ny i en ny religion flere ganger jeg kan huske, to av hennes barn har fått navn som er preget av det hun var opphengt i da de ble født. Vi snakker etnisk norsk barn med etnisk norske blonde, blåøyde foreldre med et tungt umulig å uttale navn. Ikke engelske navn fordi det er søtt, men vi snakker tunge språk ingen snakker og ikke en gang hun fordi hun er bare opphengt i ting i en liten periode. Det er langt over grensen til psykisk sykdom. Problemet er at når hun endrer religion, livsstil osv så forsøker hun å dra hele familien inn i det, alle skal konverteres, vendt om og dratt med inn i et dragsug om du vil det eller ikke. Når jeg sier hun drar det langt, så mener jeg langt. Gavene vi får til bursdag og jul er en fjert i vinden og en filleting. Aune Sand og Poul Pava er ingenting når det kommer til henne, tro meg, jeg har fått verre gaver. Hun har respektert litt at jeg ikke vil bli med på dette lengre og jeg ønsker ikke gaver i det hele tatt. Om jeg må få noe, gi meg en sjokoladeplate fra utlandet (hun reiser mye) og bli ferdig med det. Jeg setter pris på tanken av gaver men et sted går grensen. 😂 Forsøker å anonymisere så godt det lar seg gjøre, men tror ikke det finnes så mange av henne. Kunne ha skrevet en halv novelle med ting hun har funnet på de siste 40 årene. Anonymkode: 09e33...4c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #15 Del Skrevet 9. september 2022 Har alltid tenkt det er for barn…🙈 Anonymkode: 7349a...509 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 9. september 2022 #16 Del Skrevet 9. september 2022 Noe av det styggeste jeg har fått i gaver er ting med Poul Pava-design. Fordi min mor kjøpte meg glass og hun stadig er på besøk, kan jeg liksom ikke kvitte meg med de heller. Lar barna og fulle folk få drikke av glassene, i håp om å eliminere de. Et par knuste glass, det går fremover. Vet jeg er slem 🙈 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 9. september 2022 #17 Del Skrevet 9. september 2022 Designet skremmer livet av meg, så nei takkk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #18 Del Skrevet 9. september 2022 Datteren min elsket å tegne da hun var barn, samme med nieser, nevøer og venners barn. Jeg har heller framme noe hun og de andre barna har laget til meg en gang for mange år siden, enn at disse perverse fake-"barnekunst"-greiene skal inn i mitt hjem. Anonymkode: 9d21b...1d2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #19 Del Skrevet 9. september 2022 Kjøpte glass og dessertskåler for noen år siden (av egen fri vilje ja), da jeg synes de er litt kule. Men juleglassene som jeg ønsket meg til jul i et litt sinnsykt/bevisstløst øyeblikk, angrer jeg på at jeg ønsket meg. De står nesten ubrukt i skapet og kommer nok til å forsvinne stille ut av huset en vakker dag. Fargene og at man knapt kan skimte noe som ligner på jul, er det som irriterer meg mest. Men nå er jeg jo litt rar når det kommer til serviser og interiør og sånn. Jeg liker litt rare ting som andre kan synes er stygt. Juleserviset mitt er sånn elsk-hat-opplegg, enten synes folk det er kjempestilig eller så synes de det er dritstygt. Jeg liker det veldig godt, og det ble ekstra stas etter at produsenten gikk konkurs og det ble nesten umulig å få tak i deler til det. Anonymkode: 89447...919 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #20 Del Skrevet 9. september 2022 Jeg liker de! Jeg er veldig glad i det meste som kommer fra Danmark 😊 Anonymkode: ebf91...317 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå