AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #1 Skrevet 9. september 2022 Det siste halve året har jeg vært sammen med en mann. Han er snill, kjekk og alt er i orden. Jeg er forelsket og vil ikke noe annet, men jeg oppdager at jeg er forandret. Han har forandret meg fra den grå musa jeg var, endret hvem jeg er uten at jeg har rukket å summe meg. Jeg kler meg annerledes enn før, sminker meg annerledes, er opptatt av andre ting, påvirkes av hans meninger. Seksuelt har jeg gjort så mye nytt på bare noen uker at jeg nesten ikke skjønner det. Han kom inn i livet mitt som en storm, gjorde ting med det som en selvfølge, og jeg har tilpasset meg. Ingenting er vondt, eller på tvers av mine verdier, det er bare det at jeg aldri hadde tenkt meg noe slikt tidligere. Jeg har jo ikke vært i et så langvarig forhold tidligere, og kanskje er det bare sånn det er å være i forhold? Anonymkode: fe2a3...657
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #2 Skrevet 9. september 2022 Ikke alltid det er sånn å være i et forhold. Men det høres ut som at du liker forandringene og det er jo positivt. Om det noen gang skulle ta slutt, så husk at du tar med deg de nye, positive endringene videre, og ikke går tilbake til den du var. Og det gjelder både personlig og seksuelt. Anonymkode: 3670f...3d6
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #3 Skrevet 9. september 2022 Hvordan er han ellers? Aggressiv og kontrollerende i utbrudd noen ganger? Å forandre klesstil , underkue egne interesser og streve for å sminke seg og bli penere for hans del er faktisk røde flagg. Gjerne dette kvinner forteller om var starten på et voldelig og kontrollerende forhold men så skjønte de det ikke på det stadiet fordi de var takknemlig for å bli "forbedret" Anonymkode: 0de78...e43 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #4 Skrevet 9. september 2022 Les deg opp på medavhengighet codependency på engelsk, høres ut som du skroter den du er og blir den han vil du skal være. Jeg var også i et sånt forhold. Vær forsiktig med å ikke være sikker på hvem du er og hva du vil, plutselig kommer det noen som forandrer alt ved deg og så er ikke det godt nok lenger heller Anonymkode: 621a4...577 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå