AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #1 Skrevet 9. september 2022 Barnet på 4 år trives godt i bhg her. Vi skal uansett flytte før skolestart. Bør vi flytte neste sommer så barnet får 1 år med de h*n skal begynne på skolen med, eller bør vi vente til sommeren før skolestart for å få færrest mulig overganger..? Anonymkode: 39ee5...0cd
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #2 Skrevet 9. september 2022 det er mange som har flyttet selv om de har begynt i 1 klasse uten at det er noe stort problem. Ofte er det flere bhg i samme krets, så er jo aldri garantert hvem man skal i klasse med. Kommer selvsagt litt an på hvor dere flytter da. Tror heller jeg ville hatt fokus på å finne det rette huset og området:) Anonymkode: 83e10...d2e
Tomas77 Skrevet 9. september 2022 #3 Skrevet 9. september 2022 (endret) Kommer helt an på hvor dere flytter til. Er det et sted hvor alle går i samme barnehage for å så gå over sammen til skole er det jo smart å gjøre det før. Er det et større sted der det uansett splittes opp etter barnehage spiller det jo langt mindre rolle. Endret 9. september 2022 av Tomas77
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #4 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Barnet på 4 år trives godt i bhg her. Vi skal uansett flytte før skolestart. Bør vi flytte neste sommer så barnet får 1 år med de h*n skal begynne på skolen med, eller bør vi vente til sommeren før skolestart for å få færrest mulig overganger..? Anonymkode: 39ee5...0cd her flyttet vi året før ,noe vi er veldig glad for en venninne av meg flytte når skolen begynte på høsten, hennes barn mistrivdes lenge på skolen pga hn ikke kjente noen. Min fikk mange venner i bhg og havnet i klassen med 6 av de Anonymkode: 7a928...a39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå