Gå til innhold

Flytte når?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet på 4 år trives godt i bhg her. Vi skal uansett flytte før skolestart. Bør vi flytte neste sommer så barnet får 1 år med de h*n skal begynne på skolen med, eller bør vi vente til sommeren før skolestart for å få færrest mulig overganger..?

Anonymkode: 39ee5...0cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er mange som har flyttet selv om de har begynt i 1 klasse uten at det er noe stort problem. Ofte er det flere bhg i samme krets, så er jo aldri garantert hvem man skal i klasse med. Kommer selvsagt litt an på hvor dere flytter da. Tror heller jeg ville hatt fokus på å finne det rette huset og området:) 

Anonymkode: 83e10...d2e

Skrevet (endret)

Kommer helt an på hvor dere flytter til. Er det et sted hvor alle går i samme barnehage for å så gå over sammen til skole er det jo smart å gjøre det før. Er det et større sted der det uansett splittes opp etter barnehage spiller det jo langt mindre rolle. 

Endret av Tomas77
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Barnet på 4 år trives godt i bhg her. Vi skal uansett flytte før skolestart. Bør vi flytte neste sommer så barnet får 1 år med de h*n skal begynne på skolen med, eller bør vi vente til sommeren før skolestart for å få færrest mulig overganger..?

Anonymkode: 39ee5...0cd

her flyttet vi året før ,noe vi er veldig glad for :) en venninne av meg flytte når skolen begynte på høsten, hennes barn mistrivdes lenge på skolen pga hn ikke kjente noen.

Min fikk mange venner i bhg og havnet i klassen med 6 av de

Anonymkode: 7a928...a39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...