AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #1 Skrevet 9. september 2022 Hei. Er gravid for første gang. Legetime om to uker og jeg er allerede skikkelig bekymret for alt. Det er så tidlig at jeg vet jeg kan miste og tenker desverre mye på dette. Det tok lang tid å bli gravid og nå er jeg da redd det ikke skal gå. Igår spiste jeg lite. En lett frokost også ikke noe før grønnsaksuppe på kvelden. Etter suppa fikk jeg mageknip. Den har vært til og fra. Sovet godt hele natten men nå er den der fortsatt. Jeg trodde til slutt det var noe luftsmerter igår også, og idag føler jeg meg veldig tom i magen så håper jo det er fordi jeg er sulten. Likevel så er jeg så utrolig redd for SA. Det er skikkelig slitsomt. Jeg frykter 12 veldig lange uker om det fortsetter sånn. Noen som har tips til hvordan man skal klare å roe seg? Jeg leser at mageknip er vanlig, så leser jeg at det ikke er så vanlig å noe du må ta på alvor, før jeg igjen leser det er vanlig. Altså, hvor vanlig er det? Anonymkode: 79e29...b75
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #2 Skrevet 9. september 2022 Mageknip hvor? Jeg hadde skikkelig magevondt som menssmerter, det gikk helt fint med fosteret. Anonymkode: 98077...0e1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #3 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mageknip hvor? Jeg hadde skikkelig magevondt som menssmerter, det gikk helt fint med fosteret. Anonymkode: 98077...0e1 Overalt... Både knip som minner om menssmerter, men også knip som flytter på seg i mageområdet (som fikk meg til å tenke luftsmerter). Anonymkode: 79e29...b75
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #4 Skrevet 9. september 2022 Ligamentsmerter. Helt normalt. Anonymkode: 47496...97a
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #5 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Overalt... Både knip som minner om menssmerter, men også knip som flytter på seg i mageområdet (som fikk meg til å tenke luftsmerter). Anonymkode: 79e29...b75 Skjønner. Det trenger ikke være noe galt altså Jeg opplevde løs mage i den perioden. Det er jo ofte sånn at mage/tarm påvirkes av menskramper. Anonymkode: 98077...0e1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #6 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skjønner. Det trenger ikke være noe galt altså Jeg opplevde løs mage i den perioden. Det er jo ofte sånn at mage/tarm påvirkes av menskramper. Anonymkode: 98077...0e1 Jeg har løs og hard mage over hverandre egentlig. Det er jeg jo vant med å ha før og under menstruasjon også. Jeg har en del menstruasjonsplager i utgangspunktet og hadde jeg ikke visst jeg er gravid hadde jeg jo fortsatt tenkt at mensen kommer hvert øyeblikk. Det er godt å lese at flere sier dette er normalt og ikke trenger å bety noe. Jeg blir så oppriktig redd selv, så det roer noe. Anonymkode: 79e29...b75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå