AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #1 Skrevet 9. september 2022 Vi skulle ute påå byn i Oslo en lørdagskveld jeg og ei vennine. Vi stod og ventet på en buss drit fulle. Brannstasjonen var i nærheten, så tittet vi litt rundt. Ble litt nysgjerrige på hvordan det var rundt inngangsporten, kjedet oss mens vi venta og frøys litt, så gikk litt rundt. et øyeblikk så lente vennina mi seg mot porten med ansiktet helt tett inntil,. Etterpå legger jeg merke til at hun har 2 blodflekker midt i nesen, sier jeg ifra om det, prøvde å tørke der bort. Hun kunne ikke ha skadet nesen elns. Så skjønte vi at det var nesten størknet blod ifra porten til Brannstasjonen. Fikk guffen følelse kjente viii.... vennina mi følte seg skitten pga tanken på at det var noen andre sitt blod.... Anonymkode: fab9a...dc3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #2 Skrevet 9. september 2022 Fortsatt full? Anonymkode: 41cfb...009 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #3 Skrevet 9. september 2022 Hva ønsker du hjelp til? Anonymkode: f9ee2...0f1 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #4 Skrevet 9. september 2022 Å festen er fortsatt i gang... Anonymkode: 07d37...373 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå