AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #1 Skrevet 8. september 2022 Han ble enkemann for ca 1,5 år siden. Møter han tilfeldigvis her og der i bygda vår. Vi ler og prater, har virkelig funnet tonen. Jeg kjenner jeg liker godt, har lyst å bli bedre kjent. Kan jeg be han inn på kaffi liksom? I all enkelhet, ikke noe digre middagsgreier og stivpynting. Jeg tror han også er interessert, han virker litt overraska og glad når vi møter hverandre. Burde jeg tenke at det er HAN som skal spørre meg? Han er en del år eldre enn meg. Vi er godt voksne folk. Anonymkode: f7f18...387
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #2 Skrevet 8. september 2022 Du kan be han men ta det som en vennskapelig kaffe i begynnelsen og gå sneglesakte frem. Er selv enke og var ikke klar for å date etter 1,5 år. Anonymkode: bd821...369 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #3 Skrevet 8. september 2022 Det er vel bare hyggelig det? Folk er forskjellig med tanke på hvor lang tid de trenger. Anonymkode: b5790...c91 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #4 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du kan be han men ta det som en vennskapelig kaffe i begynnelsen og gå sneglesakte frem. Er selv enke og var ikke klar for å date etter 1,5 år. Anonymkode: bd821...369 Ja, tenkte sneglesakte. For jeg vil jo bare bli bedre kjent. Men jeg vet ikke om jeg tør å spørre…dilemma. Tettstedet er for lite til å møtes på cafè. Da går praten og kommentarene, selv om jeg tror folk hadde synst det var hyggelig altså. Hvor lang tid trengte du da? Anonymkode: f7f18...387 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #5 Skrevet 9. september 2022 De jeg kjenner som er enker brukte lang tid. Enkemenn har gjerne ny dame etter et par år. Det er min personlige erfaring. Anonymkode: 56b1e...83e 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #6 Skrevet 9. september 2022 Her må du være på ballen før andre snapper han opp hvis han er en kjekk kar.😊 Anonymkode: 48089...4fb 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #7 Skrevet 9. september 2022 Selvsagt kan du vise interesse for han Anonymkode: 83efe...7b0 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #8 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ja, tenkte sneglesakte. For jeg vil jo bare bli bedre kjent. Men jeg vet ikke om jeg tør å spørre…dilemma. Tettstedet er for lite til å møtes på cafè. Da går praten og kommentarene, selv om jeg tror folk hadde synst det var hyggelig altså. Hvor lang tid trengte du da? Anonymkode: f7f18...387 Det gikk åtte før jeg følte at jeg kanskje kunne være klar for å få følelser for en ny. Det har enda ikke skjedd men jeg dater litt og gir det en sjans Anonymkode: bd821...369 1 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #9 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det gikk åtte før jeg følte at jeg kanskje kunne være klar for å få følelser for en ny. Det har enda ikke skjedd men jeg dater litt og gir det en sjans Anonymkode: bd821...369 Lykke til, håper du vil fortelle senere Anonymkode: f7f18...387 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå