AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #1 Skrevet 8. september 2022 Jeg og eksen er på talefot igjen. Det har gått 1.5 år siden bruddet. Det var han som dumpet meg. Bruddet var vondt/stygt og han krenket meg dypt perioden rundt bruddet.Jeg har likevel aldri sluttet å elske han. Jeg gikk ned i kjelleren etter bruddet og brukte lang tid på å komme meg opp igjen. Han har i flere måneder prøvd å snakke med meg. Har hele tiden avvist, men nå snakker jeg med han. Han forteller hele tiden hvor høyt han elsker meg og hvor lei seg han er for det som skjedde. Før bruddet har han aldri såret meg. Han var en skikkelig god man. Jeg vil IKKE bli sammen med han igjen, men elsker han høyt enda. Alltid gjort det. Jeg har tenkt å si dette til han. Vet ikke hvorfor, men jeg vil at han skal vite at jeg fortsatt elsker han. Jeg vil bare FÅ det ut!!!! Er det dumt? Jeg er 100% sikker på at det aldri blir oss igjen da all tillit er ute, men jeg elsker han💔 Anonymkode: 7551d...c6b
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #2 Skrevet 8. september 2022 Shit! Så mange skrive feil i overskriften! Det skulle stå «Fortelle eksen at jeg fortsatt elsker han eller la det være»? Sorry! ts Anonymkode: 7551d...c6b
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #3 Skrevet 8. september 2022 Nei. Ikke tro på det. Du blir lurt. Han går til deg pga han ikke fikk andre. Anonymkode: d1b2d...1bb 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #4 Skrevet 8. september 2022 Jeg hadde ikke sagt det dersom du er sikker på at det ikke blir dere igjen, og han ønsker det. Da gir du bare falske forhåpninger. Kanskje han fortjener det, men det blir bare styr av slikt. Anonymkode: 343c4...f09
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #5 Skrevet 8. september 2022 Nei ikke si det og du burde bryte kontakten når det vekker tilbake følelser som ikke er bra for deg Anonymkode: 7a803...a4f 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #6 Skrevet 8. september 2022 Fortell det til dagboka, ikke til ham. Anonymkode: 9b39a...d93 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå