AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #1 Del Skrevet 8. september 2022 . Anonymkode: aa34d...d36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #2 Del Skrevet 8. september 2022 Jeg har det på fire jeksler. Kan tygge normalt. Men sørg for å kontrollere godt at de er slipt til riktig størrelse og at bittet er riktig. Så unngår du unødvendig slitasje og eventuelle smerter grunnet feil bitt . Anonymkode: a12b3...64b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie123 Skrevet 8. september 2022 #3 Del Skrevet 8. september 2022 Kan tygge normalt, men en bør holde seg unna ting som klistrer seg til tennene, feks karameller. Spiser en noe sånt så risikerer en at krona løsner og det blir dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #4 Del Skrevet 8. september 2022 Har hatt krone på en jeksel i ca 8-9 år. Tanna var knekt på en måte som ikke ga det beste festegrunnlaget. Den løsnet ved ett tilfelle, men ble festet på igjen. Kunne spise som normalt, men unngikk som nevnt her karameller og slikt. Nå er den trekt, siden jeg etter hvert fikk litt trøbbel pga en sprekk i rota. Jeg har krone på en premolar som jeg har hatt i 15-16 år, ingen problemer med den heller. Anonymkode: bc5d2...128 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå