AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #1 Skrevet 8. september 2022 Hadde nylig en slik opplevelse. Har vært nokså "på" ift en fyr og har fått sånn midt på treet-respons. Vi har en god kjemi, uten tvil, men det virker litt som om han nyter at jeg er mest på og at han blir beundret av meg. For noen uker siden snakket vi om å treffes og jeg kjente bare at dette gidder jeg ikke kaste bort tiden min mer på, så jeg sa nei, helt klart og tydelig og tok på sett og vis farvel via snap....Fikk bare nok av litt sånn vingling. Etter det gikk det et par dager, så tok han kontakt og sa at han gjerne ville treffe meg og foreslo tid og sted. Helt tydelig at han nå fikk ut fingern. Er det litt sånn, at når menn som tror de har hatt en kvinne i sin hule hånd, plutselig oppdager at hun ikke lenger gidder, men heller lever sitt liv og gjør andre ting, så kan de få dem til å våkne? slik det ser ut her, er det som om han plutselig skjønte hva han holdt på å miste.... Vanlig? Anonymkode: 71cf4...3e8 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #3 Skrevet 8. september 2022 Jeg tror ikke det er så uvanlig nei. Selv om man ikke likte jenta så innmari godt, så vekkes der er urinstinkt å se henne med en annen mann. Et slags kokurranseinnstinkt tror jeg. Men mulig det handler mer om mannens ego enn mannens kjærlighet. Det spørs kanskje. Har opplevd det samme selv, men var usikker på om det egentlig var meg han ville ha om det bare var en ego-greie for han. Anonymkode: c6277...df8 4
Gjest Vitalogy Skrevet 8. september 2022 #4 Skrevet 8. september 2022 Noen menn kanskje, andre ikke. Så vil det ofte komme an på, som for kvinner. Sorry det kjedelige svaret, men "vi kvinner og dere menn", og vice versa, blir fort for enkelt. Men ok. For min del, som mann, nei, det er nok ikke sånn som du spør om.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #5 Skrevet 8. september 2022 Min erfaring med menn er at vil de ha en kvinne er det ikke tvil om det. Da vakler de ikke det minste. Anonymkode: eced9...39f 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #6 Skrevet 8. september 2022 Det handler mere om at de vil holde døren åpen så lenge som mulig så de alltid har en å få oppmerksomhet og mulig sex fra når de ikke får fra andre. Anonymkode: 1e781...a81 4 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #7 Skrevet 8. september 2022 Jeg tror dette er meget vanlig. Noen menn troralltid gresset er grønnere på andre siden men holder kvinner på beit for å ha en backup. Når de da ser henne forsvinne (miste interesse) blir hun fort mye mer interessant. Jeg er i et forhold som startet på denne måten, og misforstå meg rett - det er absolutt ikke nødvendigvis nødt til å mislykkes . Men det blir en viss ubalanse fra start som må utjevnes med tid.. Anonymkode: 0dbed...3ab 2
Equinox Skrevet 8. september 2022 #8 Skrevet 8. september 2022 I mitt tilfellet aldri, jeg fjerner meg enda mer. Litt må man tåle. 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #9 Skrevet 9. september 2022 Og du baserer denne teorien på at han har kommet med ett - 1 - forslag til møte? Anonymkode: 6c08f...45e
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #10 Skrevet 9. september 2022 Nå er jeg homofil mann, men jeg har opplevd begge deler. Merket det veldig godt med tidligere samboer. Eldre enn meg, når jeg først trakk meg unna ble han sykelig fiksert. Føler det er mer av det hos menn enn det ikke er det. M25 Anonymkode: d8cf0...4d3 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #11 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hadde nylig en slik opplevelse. Har vært nokså "på" ift en fyr og har fått sånn midt på treet-respons. Vi har en god kjemi, uten tvil, men det virker litt som om han nyter at jeg er mest på og at han blir beundret av meg. For noen uker siden snakket vi om å treffes og jeg kjente bare at dette gidder jeg ikke kaste bort tiden min mer på, så jeg sa nei, helt klart og tydelig og tok på sett og vis farvel via snap....Fikk bare nok av litt sånn vingling. Etter det gikk det et par dager, så tok han kontakt og sa at han gjerne ville treffe meg og foreslo tid og sted. Helt tydelig at han nå fikk ut fingern. Er det litt sånn, at når menn som tror de har hatt en kvinne i sin hule hånd, plutselig oppdager at hun ikke lenger gidder, men heller lever sitt liv og gjør andre ting, så kan de få dem til å våkne? slik det ser ut her, er det som om han plutselig skjønte hva han holdt på å miste.... Vanlig? Anonymkode: 71cf4...3e8 Nei Anonymkode: 4fa1a...dcb
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #12 Skrevet 9. september 2022 Ja, men da er det ikke kjærlighet, tror jeg. Det er usikkerheter og man vil opprette beundringen fra den andre igjen. Jeg gidder som oftest ikke å inngå noe med koen som er sånn. Stoler ikke på dem. Jeg stoler på menn som vet hva de vil uavhengig av omstendighetene, slik jeg gjør det. Anonymkode: 656ea...c92 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #13 Skrevet 9. september 2022 Nei. Om vi liker noen i utgangspunktet nøler vi ikke. Om du venter på at fyr skal få fingern ut så er han dessverre bare ikke nok keen på deg. Du dater mest sannsynligvis oppover. Anonymkode: 5583d...2fc
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #14 Skrevet 9. september 2022 Mest sannsynlig ble han vel usikker på om du fortsatt var interessert, og trodde at du hadde mistet interessen. Hvis du hele tiden har vært "på" og helt plutselig endrer deg, så kan det jo egentlig ikke tolkes på andre måter. Anonymkode: 80e37...b2a 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #15 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Nei. Om vi liker noen i utgangspunktet nøler vi ikke. Om du venter på at fyr skal få fingern ut så er han dessverre bare ikke nok keen på deg. Du dater mest sannsynligvis oppover. Anonymkode: 5583d...2fc Dette er vel ikke helt riktig? Menn kan være like usikre, blyge, sjenerte som kvinner kan være. Kan ikke ta alle under en kam. Selv tror jeg, som den under her skriver, at han kan ha blitt redd for at jeg mistet interesse og derfor heiv seg rundt.... Kanskje er han mer interessert enn han har gitt uttrykk for, når alt kommer til alt? Var sprikende svar her, så alt dette kan jo stemme: 1 nei menn vingler ikke når de liker noen 2 menn kan selvsagt være usikre på seg selv, hva de føler og hva de bør gjøre 3 menn fjerner seg desto mer dersom dama de liker distanserer seg 4 menn blir trigget når dama trekker seg unna og blir redd for å miste 5 det kan være egoet, konkurranseinstinktet og kjærlighet som spiller inn Jommen ikke lett å vite 😊🙈 Anonymkode: 71cf4...3e8 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #16 Skrevet 9. september 2022 18 minutter siden, AnonymBruker said: Dette er vel ikke helt riktig? Menn kan være like usikre, blyge, sjenerte som kvinner kan være. Kan ikke ta alle under en kam. Jeg vil si det er mye mer vanlig at menn er slik du beskriver enn at kvinner er det Anonymkode: 7f46f...f21 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå