Gå til innhold

Ryggmargsbrokk

Fremhevede innlegg

Gjest bekymret
Skrevet

Noen som kan gi meg opplysninger om hvordan medfødt ryggmargsbrokk virker inn på den mannlige evnen til å gjennomføre samleie?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.ryggmargsbrokk.org/

Kanskej du finner noe her...

Har en venninne som har en sønn med ryggmargsbrokk, har ikke hørt one om det fra henne, men kan jo hende de ikke tenker så mye på det, han er jo liten ennå

Gjest fortvilet
Skrevet

Takk! Fant lite om mitt problem der,men ...

Skal sjekke mer på nettet. men det må vel finnes noen som har kjennskap til menn med dette handicappet, som ofte er usynlig?

Skrevet
Takk! Fant lite om mitt problem der,men ...

Skal sjekke mer på nettet. men det må vel finnes noen som har kjennskap til menn med dette handicappet, som ofte er usynlig?

Jeg kan spørre venninnen min i morgen...?

Gjest fortvilet
Skrevet

Gjerne det! det er ikke meg det gjelder,men en mann jeg liker...

Skrevet
Gjerne det! det er ikke meg det gjelder,men en mann jeg liker...

Jeg skjønte det :)

Genrelt TROR jeg noen sykdommer kan ha en tendens til å føre til at det ikke "går" for å si det slik, fordi naturen "ordner opp" på den måten... Men jeg VET ikke, så ikke ta mine antakelser for god fisk

Gjest fortvilet
Skrevet

Hmmm...

det kan vere du har ett...

Men vis du hadde sett han...

Noen ganger kan naturen vere raus likevel,kanskje...

Skrevet
Hmmm...

det kan vere du har ett...

Men vis du hadde sett han...

Noen ganger kan naturen vere raus likevel,kanskje...

Sett han?

Gjest fortvilet
Skrevet

Retting: Det skulle stå: kan hende du har rett...

Sett han,ja...Mannen altså. Han er fin. :sjenert:

Skrevet
Retting: Det skulle stå:  kan hende du har rett...

Sett han,ja...Mannen altså. Han er fin.  :sjenert:

:) Det er sønnen til min venninne og! Eller, ikke FIN i den forstan, han er jo et lite barn, men ordentlig vakker er han! De lengste vippene en kan tenke seg!

Gjest fortvilet
Skrevet

Jada,nettopp! Nå nærmer du deg tampen....så det svir....

Håper å høre fra folk med erfaring om dette...

Skrevet

Fikk tak i venninnen min. Hun sier det ikke er først noen statistikk på hvor mange menn som har fått barn, bare kvinner. videre sa hun at det vil variere, hun mener de kan få reisning og få barn, men alt dette avhenger av graden av lammelse. Er man HELT lam vil man jo ikke få den opp heller. Sønnen hennes vil muligens kunne gå kortere sterkninger med rullator, men har allerede fått elektrisk rullestol så han kan bevege seg friere. Jeg vil anta at f.eks han vil kunne få barn

Gjest fortvilet
Skrevet

Takk for anstrengelsen! Da vet jeg jo litt mer. Vis noen menn eller damer med menn med dette leser,vil jeg gjerne høre..Det er et følsomt samtaleemne akkurat her og nå.

Skrevet
Takk for anstrengelsen! Da vet jeg jo litt mer. Vis noen menn eller damer med menn med dette leser,vil jeg gjerne høre..Det er et følsomt samtaleemne akkurat her og nå.

Men har du snakket med han om det da? Da kan du sikkert få de beste svarene...

Skrevet (endret)
Der ligger hele problemet,han vil ikke..

Nå vet jeg jo ikke hvor godt dere kjenner hverandre osv, men etterhvert er det å snakke om det faktisk ganske viktig! Det er jo noe som ikke bare angår han lengre, men deg også.

Endret av Kelsey

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...