AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #1 Skrevet 8. september 2022 Har en kollega jeg har snakket en del med det siste halvåret da jeg har vært sykmeldt. Er nå tilbake i full jobb. Hun har snakket mye dritt om kollegaer på jobb, og tømt seg på meg. Jeg har lyttet. Hun kan fortelle dritt om en kollega, samtidig så vet jeg at de har mye kontakt på fritiden der de snakker. Når jeg kom tilbake på jobb kom folk til meg å sa jeg bør være forsiktig med henne, for hun er både manipulerende og snakker mye. Hva de legger i dette vet jeg ikke. I dag tok jeg henne på å snakke om meg til en annen. Hun ble veldig rar og begynte å snakke om noe annet. Når jeg sier noe positivt om en kollega er hun rask med å fortelle at denne personen har sagt noe dritt om meg, og at hun kan bevise det. hvorfor gjør hun dette? Er det for at jeg skal føle at jeg blir snakket om? Hun er egentlig veldig fin og snill, men har null kontroll på hva som kommer ut av kjeften. Hun elsker å baksnakke og har ikke sperrer på hva hun skal holde for seg selv og ikke. Hun sier alt hun vet og hører. Jeg vet jeg bør «løpe» men hvordan avvise kontakten med henne uten at det blir veldig merkbart? Anonymkode: 7cfb8...604
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #2 Skrevet 9. september 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: Jeg vet jeg bør «løpe» men hvordan avvise kontakten med henne uten at det blir veldig merkbart? Anonymkode: 7cfb8...604 Hvorfor må det ikke være merkbart? "Jeg er ikke interessert i å høre det der" når hun gir seg til å sladre. Så gå din vei. Anonymkode: f7f39...6b6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå