Gå til innhold

Jeg har bedratt samboeren over lengre tid, jeg sliter med å finne ut hva jeg vil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt samboer i de siste 5 årene, hun er veldig pen og jeg har aldri vært vanskelig å be når hun har lyst på sex og kos. de to første årene av forholdet hadde vi sex som kaniner, minst 7-8 ganger i uka. Etter det, var det mindre, ca 5x. Jeg har de siste 3 mnd begynt å bedra henne med en annen dame som jeg møtte på en fest, jeg hadde ikke planlagt det, det bare skjedde. Jeg har i det siste ikke greid å finne ut hva jeg vil, dumpe dama og satse på henne, eller dumpe henne og gå tilbake til å være samboeren tro igjen. Jeg vet jeg bør ha dårlig samvittighet over å misbruke tilliten kjæresten min har til meg, men jeg klarer alltid å glemme den når jeg treffes en tilfeldig ettermiddag med elskerinnen for noe uforpliktende sex. Noen som har stått overfor et slikt valg før? Hva gjorde at det traff det valget dere angrer minst på i etterkant?

m28

Anonymkode: 9e5dc...15e

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da man er utro så er det en grunn til det. Ofte så er det noe som mangler i forholdet du er i. Hva kan du tenkte deg til at det kan være? Hva får du hos elskerinnen som du ikke får av dama di?

Skrevet

Du er nok lei dama di

Anonymkode: aea49...6cf

Skrevet

Du får dumpe henne og gå for hun nye og si at du vil ha åpent forhold før dere blir sammen sånn at hun kan samtykke til det eller trekke seg unna. Når du har den innstillingen om at "du glemmer" at du bedrar kjæresten og påfører hun smerte og forholdet mistillitt når du møter pene damer på fest og har sex med de så passer du ikke for et monogamt forhold. 

Anonymkode: 189fc...75d

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Dump dama, hun fortjener MYE bedre enn deg

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
Pilga skrev (3 minutter siden):

Da man er utro så er det en grunn til det. Ofte så er det noe som mangler i forholdet du er i. Hva kan du tenkte deg til at det kan være? Hva får du hos elskerinnen som du ikke får av dama di?

Nei det stemmer ikke. Hovedårsaken til at folk er utro er egoisme og nedsatt empati og moralkompass. Man kan ha det perfekte forhold,  beste sexen og alt man trenger men fortsatt være utro. Spenning og bekreftelse er store faktorer, ikke at kjæresten der hjemme ikke strekker til. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei det stemmer ikke. Hovedårsaken til at folk er utro er egoisme og nedsatt empati og moralkompass. Man kan ha det perfekte forhold,  beste sexen og alt man trenger men fortsatt være utro. Spenning og bekreftelse er store faktorer, ikke at kjæresten der hjemme ikke strekker til. 

du svarer egentlig på spørsmålet mitt der. Spenning og bekreftelse (som tydeligvis mangler i det forholdet man er i)...

• Liker 2
Skrevet
Pilga skrev (3 minutter siden):

du svarer egentlig på spørsmålet mitt der. Spenning og bekreftelse (som tydeligvis mangler i det forholdet man er i)...

Nei det henger ikke sammen. Forholdet hjemme kan gi masse bekreftelser og spenning, men den utro er egoistisk og søker mer krem på bløtekaka si. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei det henger ikke sammen. Forholdet hjemme kan gi masse bekreftelser og spenning, men den utro er egoistisk og søker mer krem på bløtekaka si. 

har du vært utro før? 

Skrevet

Hm. Det eneste du forteller om samboeren din, er at hun er veldig pen og at dere har masse sex. Da er dette det eneste du bryr deg om: at dama er pen og at dere har masse sex. Og da egner du deg ikke til å være i et fast forhold med samboerskap, for det handler om mye mer.

Anonymkode: 13dae...366

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

For det første burde du si det til dama Di hva du har bedrevet med ! Så kan hun få ta det valget .. ! Hva hun vil!

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes at du skal slippe fri desse pene og lekre damene du leker deg med. 
De fortjener noe bedre begge to 

Anonymkode: 9a71c...9a4

• Liker 2
Skrevet

Du er en umoden fyr som passer til å være singel.

Fortell samboer hva du holder på med og la hun ta valget for deg.

Du fortjener å bli kastet på hue og ræva ut, og at din samboer oppfører jeg likedan mot deg, som du nå gjør mot henne!

Anonymkode: e74f1...d19

• Liker 4
Skrevet

TS,

Du ber om svar fra dem som har vært mye utro, og valgt ulike ting.

Vil ikke tro at det blir mange svar fra dem, men fra oss kjipe.

Du bør slutte å se på andre mennesker som objekter som du kan bruke til det som gir deg mest av det du akkurat nå har lust på.

Du har to valg, som vil vise at du er et ansvarlig menneske:

- Fortell samboeren din. Ikke prøv å manipulere henne. Jobb med deg selv. Aksepter hennes valg.

- Fortell og gjør det slutt.

Alle andre valg er dårlige valg.

Lykke til.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg har hatt samboer i de siste 5 årene, hun er veldig pen og jeg har aldri vært vanskelig å be når hun har lyst på sex og kos. de to første årene av forholdet hadde vi sex som kaniner, minst 7-8 ganger i uka. Etter det, var det mindre, ca 5x. Jeg har de siste 3 mnd begynt å bedra henne med en annen dame som jeg møtte på en fest, jeg hadde ikke planlagt det, det bare skjedde. Jeg har i det siste ikke greid å finne ut hva jeg vil, dumpe dama og satse på henne, eller dumpe henne og gå tilbake til å være samboeren tro igjen. Jeg vet jeg bør ha dårlig samvittighet over å misbruke tilliten kjæresten min har til meg, men jeg klarer alltid å glemme den når jeg treffes en tilfeldig ettermiddag med elskerinnen for noe uforpliktende sex. Noen som har stått overfor et slikt valg før? Hva gjorde at det traff det valget dere angrer minst på i etterkant?

m28

Anonymkode: 9e5dc...15e

Du er feig og egoistisk. Akkurat nå befinner du deg i en tåke. Se for deg hva som ville skje om du kom hjem i dag og ble ble konfronterte. Elskerinna fikk dårlig samvittighet og outa deg.

Er sikker på at tåka ville lettet umiddelbart og du ville være 100% sikker ikke sant.

Da ville du gjort alt for å fikse forholdet og dumpa elskerinna. Akkurat nyter du fordelen av tryggheten i forholdet og spenning med elskerinna. Men damer er ikke dumme, hun har sikkert følt at noe er feil og begynt å leite etter spor. Lykke til når de vanskelig spørsmålene kommer. Spørs om du syntes det var verdt det når hele din verden og anseelse faller sammen. 

Anonymkode: 97660...54e

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er kvinne og har vært i samme situasjon. Jeg trodde ikke at det var noe spesielt jeg manglet i mitt daværende forhold, men som en over her skriver er det ofte en grunn til at man er utro (enten det er en bevisst/planlagt handling eller noe som skjedde mer «tilfeldig»). Jeg hadde et parallelt forhold i 2 år før jeg bestemte meg for å gå. Var da fremdeles usikker på om det var det rette valget. Viste seg i ettertid å være det beste valget i mitt liv. Ble masse bråk  og styr med exen som bare bekrefter at han ikke er rett person for meg. 

Anonymkode: 67bbc...500

Skrevet

Det hjelper lite å slutte å treffe noen for så å gå tilbake til dama som om ingenting har skjedd. Du har fortsatt vært utro mot henne.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva ville du at samboeren din skulle ha valgt, om det var hun som i dette sekund bedro deg?

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Er ingen vits i å være i et forhold viss du er utro. Du kan la henne og deg selv gå videre. Og fortsette ned elskerinnen din. 

Anonymkode: 5df0d...5c8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg hadde et parallelt forhold i 2 år før jeg bestemte meg for å gå. Var da fremdeles usikker på om det var det rette valget. Viste seg i ettertid å være det beste valget i mitt liv. Ble masse bråk  og styr med exen som bare bekrefter at han ikke er rett person for meg. 

Anonymkode: 67bbc...500

Huff, ble han sint over at du var langvarig utro? 

Anonymkode: aea49...6cf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...