Gå til innhold

Hva er det værste du har sagt til noen når du har vært full?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Historier kan kanskje få meg til å føle meg litt bedre enn jeg gjør nå. Og at jeg kanskje ikke er alene 

Anonymkode: 9989a...310

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker ikke HVA jeg sa. Men jeg husker at jeg var så full at synet var dårlig. Jeg satte meg og snakket med svigerfaren til ei jeg ikke likte. Hun hadde helt lyst hår, så jeg så det lyse håret på andre siden av det lille bordet. Jeg snakket skikkelig dritt om henne. Var også så full at jeg ikke klarte å sitte ordentlig på stolen. Var sånn barstol uten ryggstøtte, så han satt og støttet og dyttet meg opp hele tiden. Husker ikke hvem andre som satt ved bordet. 

Har ellers ikke sagt så mye stygt direkte til noen. Heller gjort ting. Prøvde feks å kysse en jeg var forelsket i på en fest, der han var edru fordi han kjørte. Han kysset meg ikke tilbake og jeg slo han hardt i ansiktet, foran masse folk… 

• Liker 1
Skrevet

"Flytte den feite ræva di"!

Anonymkode: 71a8b...dc6

Skrevet

Host* så fin du var i den blusen, da ser du ikke så tykk ut

Anonymkode: ecbc1...06f

• Liker 1
Skrevet

Ja for de fleste husker jo hva de sier og gjør i fylla.

Anonymkode: bda56...886

Skrevet

Gud, husker ikke da jeg var så dritings og kjempe sur på min daværende venninne. Og kjefta og smalt så det sang. Og er jeg forbanna, eller skikkelig provosert så vet jeg hvor jeg skal trykke skoen. Men, hun slet tydelegvis med mer enn det hun sa eller gjorde inntrykk av.

Vi brøyt kontrakten , men fikk vite at hun ble innlagt på psykiatrisk kort tid etter. Så min kjefting gjorde ikke saken hennes bedre. Og hun var veldig syk mangen år etterpå. Men er gift og sånn den dag i dag, og virker til at ting går greit, håper jeg. 😊

• Hjerte 1
Skrevet

Spurt en  random fyr på byen i køen på utested: jeg ser du er rød i øya, har du tatt noe hasj?..... 

Anonymkode: 0dddc...9c7

Skrevet

Om de små niplene der klarer å amme et barn så skal jammen jeg klare det også. Sa dette til en relativt nybakt mor som var på byen. Hun ble kjempe lei seg, jeg husker ikke jeg sa det en gang, husker bare jeg fikk "kjeft" av kjæresten som sa det var slemt sagt. Så gråt jeg resten av kvelden. 

Anonymkode: 0cfef...99c

• Liker 1
Skrevet

Jeg stod i veien for en inne på et utested..med  verdens største boblejakke. Da han ville frem å spurte om jeg kunne flytte meg,så skjelte jeg han ut og sa han hadde stygt skjegg.det var skikkelig flaut dagen etter for jeg mente ikke det. Stakkars mann😅 det værste tør jeg ikke skrive her engang. Men spurte engang en kompis av samboer om han hadde kommet i puberteten ennå..han hadde masse kviser. Stakkars. Er verdens snilleste person egentlig..men det der skammer jeg meg for den dag i dag.

Skrevet

”Hei jeg elsker deg din jævel. Du har så mye sensualitet. Snart skal du få deg en på trynet. For stygge gutter er det verste som jeg vet. ”

Sa det en gang da jeg var ganske full og gikk midt i Bygdø Alle.

Anonymkode: 9c906...a0d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Om de små niplene der klarer å amme et barn så skal jammen jeg klare det også. Sa dette til en relativt nybakt mor som var på byen. Hun ble kjempe lei seg, jeg husker ikke jeg sa det en gang, husker bare jeg fikk "kjeft" av kjæresten som sa det var slemt sagt. Så gråt jeg resten av kvelden. 

Anonymkode: 0cfef...99c

😳😂 🙈

Anonymkode: ecbc1...06f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

”Hei jeg elsker deg din jævel. Du har så mye sensualitet. Snart skal du få deg en på trynet. For stygge gutter er det verste som jeg vet. ”

Sa det en gang da jeg var ganske full og gikk midt i Bygdø Alle.

Anonymkode: 9c906...a0d

Det er såpass pinlig at her ga du deg selv mest juling.

Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Historier kan kanskje få meg til å føle meg litt bedre enn jeg gjør nå. Og at jeg kanskje ikke er alene 

Jeg skjelte ut dama mi fordi jeg misforstod en episode. Det var et vanskelig forhold med mange faktorer. Jeg påstår ikke at det var mer den ene eller den andres feil. Men det unnskylder uansett ikke oppførselen min der jeg pekte på en episode fra fortiden hennes og påstod at det utviste horete oppførsel. Jeg kalte henne ikke direkte for en hore. Men meningen var den samme og ikke til å misforstå. Forferdelig sårende.  Jeg skammet meg veldig etter på. Flaks for meg at hun ble og tilga meg. Men vi forstod med tiden, at når forholdet hadde nådd et såpass giftig nivå, så ville det måtte ta slutt før eller siden.

Anonymkode: 2e873...ab7

Skrevet

En klassekammerat på vgs som jeg traff igjen på byn type 10 år senere. Har egentlig ikke likt typen så veldig - litt for slesk og god kar - han mobbet meg aldri, men var alltid en "jeg er bedre enn deg"-vibe.

Traff hverandre i noen sammenhenger feks ute på byn - man hilser jo av høflighet, men en gang jeg traff ham (på dansegulvet på et ute sted) sa jeg noe slikt som "jeg liker ikke deg og du liker ikke meg så vi kan egentlig bare gi oss med dette høflighetsgreiene".

Er i ettertid ikke 100% sikker på at han så den komme og følte det likt -  var unødvendig av meg og angrer - jeg er en hyggelig fyr og det er egentlig ingen grunn til å brenne broer, jeg var full og trøtt. Det er ikke det dummeste jeg har sagt/gjort på fylla, men antakeligvis det slemmeste.

Anonymkode: 90db5...5b2

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

En klassekammerat på vgs som jeg traff igjen på byn type 10 år senere. Har egentlig ikke likt typen så veldig - litt for slesk og god kar - han mobbet meg aldri, men var alltid en "jeg er bedre enn deg"-vibe.

Traff hverandre i noen sammenhenger feks ute på byn - man hilser jo av høflighet, men en gang jeg traff ham (på dansegulvet på et ute sted) sa jeg noe slikt som "jeg liker ikke deg og du liker ikke meg så vi kan egentlig bare gi oss med dette høflighetsgreiene".

Er i ettertid ikke 100% sikker på at han så den komme og følte det likt -  var unødvendig av meg og angrer - jeg er en hyggelig fyr og det er egentlig ingen grunn til å brenne broer, jeg var full og trøtt. Det er ikke det dummeste jeg har sagt/gjort på fylla, men antakeligvis det slemmeste.

Anonymkode: 90db5...5b2

Lol! Jeg likte denne! 

Anonymkode: fba78...052

Skrevet

Det er egentlig værst når man egentlig ikke husker å ha sagt det.men om det bare er noe man har tenkt på at man skulle si. For man aner ikke hvor man har folk etterpå….

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet ikke, og vil ikke vite det. 

Anonymkode: 3b7bc...382

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...