AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #1 Skrevet 8. september 2022 Hei! Jeg er ei dame som har høyere utdanning og som har jobbet i over 10 år. Jeg har helt siden jeg var liten vært veldig mye trist og ensom, og ofte deprimert. Jeg har prøvd alt jeg kan og fungere som normale mennesker, og i perioder har det gått bra. Men nå går det veldig dårlig og jeg orker ikke ha det sånn mer. Jeg har aldri følt at jeg har passet inn noe sted, og jeg føler meg ofte trist og utenfor i sosiale settinger. Føler meg mindreverdig på alle måter og føler at ingen egentlig liker meg eller har lyst til å snakke med meg. Føler meg veldig utilpass i formelle situasjoner, og møter med mange mennesker osv. Dette gjør at jeg mistrives i jobben min. Jeg har lyst til å jobbe, kan ikke tenke meg å gå alene hjemme dag ut og dag inn. Jeg elsker de periodene hvor jeg har masse arbeidsoppgaver som jeg føler jeg mestrer og er komfortabel med. Føler også at det går greit i sosiale grupper med få mennesker. Spørsmålet er om det finnes er yrke som kan passe meg? Er det noen som har det på samme måte og som har funnet drømmeyrket? Jeg er tålmodig, elsker å lære nye ting og gjøre research/problemløsning. Liker og hjelpe folk. Liker å skrive, liker språk. Jeg tjener veldig godt i jobben min, så vil ikke ha en veldig lavt lønnet jobb heller. Kan heller ikke begynne på en ny lang utdannelse. Finnes det håp? Anonymkode: 15310...92e 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #2 Skrevet 8. september 2022 Har du fått hjelp til å håndtere de vonde følelsene? ❤️ Anonymkode: 0e411...b25 1
Portia Catonis Skrevet 9. september 2022 #3 Skrevet 9. september 2022 Hva er det du jobber med nå da? Og hva er du utdannet som?
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #4 Skrevet 9. september 2022 Jeg har er yrke som krever mye kundebehandling og møter. Står i venteliste for psykolog nå. Men jeg vet at jeg trenger et annet yrke for å ha det bra. Dette yrket har jeg prøvd i mange år nå og hos forskjellige arbeidsgivere. Anonymkode: 15310...92e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå