Gå til innhold

Ny jobb i Singapore, men hva skal jeg ha på meg i varmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner snart i ny jobb i Singapore (shipping) og må kle meg pent. Blir mye kundemøter og events, så det forventes at man kler seg stilig. Men hvordan se stilig ut i 30 varmegrader? Det er ikke lov å bruke sko med åpen tå heller, hvilke sko kan jeg bruke? Blir nok mye skjørt med topp og kjoler tenker jeg. Noen som har jobbet i den type klima og har noen tips? Har fått vite at det er kaldt inne pga aircondition, utfordringen blir når jeg går ut døra. 

Anonymkode: 74732...33d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Linskjorter er svale, og puster godt, men må strykes.

Anonymkode: 334fc...344

Skrevet

Du kommer til å svette som en gal i noen uker, så går det seg til. Man blir aklimatistert. 

Anonymkode: 2c237...557

• Liker 2
Skrevet

Har bodd i Singapore, og som nordmann er det veldig uvant. Svetter som bare det når man er ute og fryser når man kommer inn i iskald AC. Man må egentlig bare finne seg i at det blir ubehagelig uansett hva man kler seg i - eller hvor lite man har på seg, når man er ute. Men det vil absolutt hjelpe med litt vide kjoler og skjørt. Blir det tettsittende så føles det ekstra pølseskinn ut når det er klamt.

Mitt tips er egentlig å ta med en liten jakke ellernoe slikt hvis du er en person som fort fryser. Jeg måtte alltid ta med hettegenser når jeg skulle på kino fordi det er så kaldt i salen når man kommer inn svett og varm.

Lykke til!

Anonymkode: eabc3...531

Skrevet

Enig med de over her...☺️ På jobb (og inne på kjøpesentre, osv) er det iskaldt pga A/C, så du bør bunkre opp med strømpebukser i 20 den eller mer... jeg bruker alltid 40 den når jeg er på jobb der...

På fritiden kler du deg så luftig og lett som mulig... men husk ar det blir kaldt hvis du skal inn noe sted...☺️

Men, som ble sagt over her, etter noen uker vil du sikkert tilpasse deg klimaet...

Anonymkode: a460f...f75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...