Gå til innhold

Jeg blir så rar på dates!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har avlyst masse dates fordi jeg får så angst for at jeg oppfører meg rart på date! Skal prøve å møte opp på min første tinder date ever i morgen og har skikkelig angst og trenger råd til hva jeg kan spørre om og snakke om! Jeg er sånn som kan falle ut av samtalen å prøve å holde igjen en latter fordi jeg ler av mine egne tanker at jeg kan tenke om jeg går rart, om han syns jeg har rar stemme, henge meg opp i skoene hans eller kjede meg også le fordi jeg henger meg opp i rare tanker også spør de hva jeg ler av også sier jeg masse teite ting og ler enda mer av meg selv og facepalmer og bare rister på hodet av meg selv i stedet for å spille spørsmål og følge med på hva de sier. De kan sikkert lure på om jeg er rusa! Er det frekt å si etter 1,5 time at man må hjem? Må jeg smile og være engasjert hele tiden som på jobbintervju eller oppføre meg mer vanlig og passiv som med venner selvom jeg har resting bitchface? Vet ikke hvilket stemningsleie jeg skal være på uten å enten gi han falske forhåpninger eller virke uhøflig og frekk og vet ikke hva jeg kan snakke om for å få tiden til å gå 🙈🙈🙈🙈🙈hjelp?

Vi skal gå på tur! Må jeg vri hodet til siden hele tiden eller hvor stor andel av tiden å se på han mens vi snakker og går eller bare ser jeg rett frem eller ned? Skjønner dere hvor mye rare tanker som er i angsthodet mitt 🙈😅

Anonymkode: 610ea...e92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså hvis du går rundt og ler av dine egne tanker så del de tankene med daten din, er han din type kommer han også til å le av dette, og der har du en veldig god samtale som virkelig kan ta av til det hinsidge. Når det kommer til va dere snakker om, det der kommer til å falle seg veldig naturlig med den riktige for deg, så ikke tenk så veldig mye på det :)  Er alldeles ikke frekt å si at man skal hjem etter 1.5 time dette merker du veldig fort når du selv føler tiden er inne, men ikke sett noe tidsfrist på forhånd, la det falle seg naturlig. Trenger ikke å smile hele tiden, vær deg selv 100% samme med tone leiet ditt, snakk med han med det tone leiet du normalt pleier å snakke i. og tilbake til det med ikke vite hva dere skal snakke om, start med hei, også hvis dere ikke har planlagt ruten så planlegg den da, der starter du en samtale, spørr om interesser etc, nå vet jeg ikke hva dere har snakka på fra før.

Trenger ikke å se på han hele tiden, men å ha litt øyekontakt for å vise interesse er jo et pluss, bare se rett frem eller ned kan virke avvisende, men nå kommer det også veldig mye an på hva slags kjemi dere har. 

Mitt beste tips ta det litt på spraket,kjenn etter hva du føler og la ting bare falle naturlig :) 

Skrevet

Slapp av og la ham snakke og ta styringen hvis du vil. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...