AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #1 Skrevet 8. september 2022 Har ikke noe imot det. Bare synes denne var litt bra Anonymkode: 8b0a2...6af 1
missbluebird Skrevet 8. september 2022 #2 Skrevet 8. september 2022 Mange lyder og ulike typer frekvenser som kan gjøre ting med kroppen. Ofte kan det kreve et veldig godt headset for å få det meste ut av det. Noen lyder kan feks gjøre at du får lange frysninger, prikker i fingrene, slapper mer av, lettere å sove osv. Lydterapi er bra for noen, men er ikke for alle og det bør brukes med varsomhet rundt dyr. https://naturesoundretreat.com/healing-frequencies/ Annen ting er "noise" i ulike varianter som "white noise", "pink noise". Noen opplever å få klarer tanker, bli avslappet mens andre får det motsatte og kan få hodepine. Lyd er spennende og har så mye bra ved seg 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 8. september 2022 #3 Skrevet 8. september 2022 Jeg har lyttet og lyttet, men det gir meg ikke noe.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #5 Skrevet 9. september 2022 Jeg klarer ikke høre på hviskingen til disse ASMRerne, får angst av det og grøsser. Anonymkode: 003b6...7f3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #6 Skrevet 9. september 2022 Morsomt 😅 Jeg opplever ASMR selv og elsker disse videoene, men synes det er gøy at det blir tullet med også. Jeg skjønner at det må være skikkelig rart for folk som ikke får den følelsen. Anonymkode: ab629...09e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå