AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #1 Skrevet 8. september 2022 Hvordan fungerer dette? Kan stille gradene i hvert rom, men stiller jeg på feks 18, så står det 24, går ikke ned. eller om jeg stiller 27 på badet, så står det 22. går kun opp om tørketrommel er på også går den ned igjen. har prøvd å lest meg opp, men jeg forstår altså ikke dette systemet. Kan noen forklare på en lettvint måte?😅 Anonymkode: b5885...32d
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #2 Skrevet 8. september 2022 Det tar tid, ca ett døgn. Vi kan stille hver enkelt sone på den temperaturen vi ønsker. Men det går altså ikke fort. Hvilket system har dere? Anonymkode: 2f07e...023
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #3 Skrevet 8. september 2022 Høres rart ut, er disse bryterne helt i orden eller trenger de en oppgradering. Som hun over sier så tar det jo litt tid, er jo ikke en panelovn du diller med. 😄 Anonymkode: 6e8c6...efe
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #4 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det tar tid, ca ett døgn. Vi kan stille hver enkelt sone på den temperaturen vi ønsker. Men det går altså ikke fort. Hvilket system har dere? Anonymkode: 2f07e...023 Her er det gått flere uker 😂 system vet jeg ikke, forklar så skal jeg prøve å svare. Anonymkode: b5885...32d
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #5 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Høres rart ut, er disse bryterne helt i orden eller trenger de en oppgradering. Som hun over sier så tar det jo litt tid, er jo ikke en panelovn du diller med. 😄 Anonymkode: 6e8c6...efe Det er sånn som dette. Jeg aner som sakt ingenting om dette da jeg ikke har vært borti det før 😅 men er gått noen uker Anonymkode: b5885...32d
Tone83 Skrevet 8. september 2022 #6 Skrevet 8. september 2022 Du kan prøve å bytte batterier. Det hjelper her når temperaturen begynner å leve sitt eget liv.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #7 Skrevet 8. september 2022 Tone83 skrev (5 minutter siden): Du kan prøve å bytte batterier. Det hjelper her når temperaturen begynner å leve sitt eget liv. Smart, det har jeg ikke tenkt på, så da prøver jeg det. Men er det sånn at det skal være jevn varme i alle rom, eller skal det i teorien bli varmere på badet selvom tempen i de andre rommene er lavere? Syns det er ganske kaldt på badet. Anonymkode: b5885...32d
Tone83 Skrevet 9. september 2022 #8 Skrevet 9. september 2022 22 hours ago, AnonymBruker said: Smart, det har jeg ikke tenkt på, så da prøver jeg det. Men er det sånn at det skal være jevn varme i alle rom, eller skal det i teorien bli varmere på badet selvom tempen i de andre rommene er lavere? Syns det er ganske kaldt på badet. Anonymkode: b5885...32d Jeg har det varmere på badet. Men skru litt opp om du ikke har tempen du ønsker
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #9 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (På 8.9.2022 den 22.35): Smart, det har jeg ikke tenkt på, så da prøver jeg det. Men er det sånn at det skal være jevn varme i alle rom, eller skal det i teorien bli varmere på badet selvom tempen i de andre rommene er lavere? Syns det er ganske kaldt på badet. Anonymkode: b5885...32d Det skal helst være en egen sløyfe på hvert rom/sone. Man kan justere temperaturen i hver sløyfe. Hvis det er flere rom på en sløyfe vil disse få samme temperatur. Anonymkode: 9c7f0...08f 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #10 Skrevet 10. september 2022 Nå aner ikke jeg hvordan andre systemer enn det vi hadde i det forrige huset vårt funker, men har du sjekket om alle brytere står som de skal? Vi hadde innimellom problemer med at temperaturen i spesielt den ene sonen ikke ville ned. Hver gang var problemet at bryteren til sonen (hos oss var den i et skap på teknisk rom) hadde hoppet ned på Max. Anonymkode: 55ba2...2bd
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #11 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (På 8.9.2022 den 22.08): Hvordan fungerer dette? Kan stille gradene i hvert rom, men stiller jeg på feks 18, så står det 24, går ikke ned. Hos meg vises den reelle temperaturen i rommet, selv om jeg ønsker en lavere temperatur. Trykker jeg på temperaturvelgeren får jeg frem den innstilte temperaturen som jeg egentlig ønsker. En rom er oftere varmere noen ganger fordi vannbåren varme er ikke som en air-conditioning, den kjøler ikke ned et rom. Er det varmt ute / i boligen ellers påvirker det temperaturen. AnonymBruker skrev (På 8.9.2022 den 22.08): eller om jeg stiller 27 på badet, så står det 22. går kun opp om tørketrommel er på også går den ned igjen. Det tar lengre tid enn ved en vanlig elektrisk ovn, men skal ikke gå mer enn max ett døgn. Sjekk trykket i rørene og systemet. Anonymkode: 4a589...74b
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #12 Skrevet 11. september 2022 On 9/8/2022 at 10:35 PM, AnonymBruker said: Smart, det har jeg ikke tenkt på, så da prøver jeg det. Men er det sånn at det skal være jevn varme i alle rom, eller skal det i teorien bli varmere på badet selvom tempen i de andre rommene er lavere? Syns det er ganske kaldt på badet. Anonymkode: b5885...32d Det spørs på oppsettet Anonymkode: d130c...5bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå