AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #1 Skrevet 8. september 2022 han viser interesse og stirrer på meg fra avstand gjort det i mange år, gir innrykk for at han er svært forelsket i meg, men når jeg prøver å flørte løper han vekk? noen som har erfaringer med slikt adferd? Anonymkode: dc1b4...e27
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #2 Skrevet 8. september 2022 Han høres ikke forelsket ut tilbake desverre. Heller som en creepy fyr Anonymkode: cf5fb...c6c
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #3 Skrevet 8. september 2022 Beklager, men da tror jeg du overvurderer hans interesse. At noen stirrer på deg innimellom for å så unngår helt å snakke med deg om du flørter bærer ikke veldig preg av å være svært forelsket. Anonymkode: 35a9b...ef9 4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #4 Skrevet 8. september 2022 Noen fungerer bare ikke så bra sosialt, men de har øyne i hodet likevel. Anonymkode: 614de...039 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #5 Skrevet 8. september 2022 Kanskje du kan adde han på Facebook eller noe og sende han en melding? Kanskje det er lettere for han skriftlig Anonymkode: eb9c5...d75
Pilga Skrevet 8. september 2022 #6 Skrevet 8. september 2022 Høres ut som en spesiell stalker. Jeg hadde holdt meg unna!
AnonymBruker 42 Skrevet 8. september 2022 #7 Skrevet 8. september 2022 (endret) Pilga skrev (8 minutter siden): Høres ut som en spesiell stalker. Jeg hadde holdt meg unna! "Stalker", eller evt. som noen andre sa : "creepy"? ? Dere er noen raringer, altså 🤪😅 Nå vet ikke jeg hvordan denne duden gir uttrykk for at han er "forelsket" (potensielt), eller hvordan TS tolker ting, men de fleste har vel vært i situasjonen der forelskelser kan være "vanskelige", vel? (om så er tilfellet da, selvsagt)... Endret 8. september 2022 av AnonymBruker 42 1
Pilga Skrevet 8. september 2022 #8 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker 42 skrev (19 minutter siden): "Stalker", eller evt. som noen andre sa : "creepy"? ? Dere er noen raringer, altså 🤪😅 Nå vet ikke jeg hvordan denne duden gir uttrykk for at han er "forelsket" (potensielt), eller hvordan TS tolker ting, men de fleste har vel vært i situasjonen der forelskelser kan være "vanskelige", vel? (om så er tilfellet da, selvsagt)... Kan forstå det at han som er forelsket i deg, løpet av gårde da du går på barneskolen. Men i en voksen sammenheng? Høres ut som en jomfru på 40 + 😂
AnonymBruker 42 Skrevet 8. september 2022 #9 Skrevet 8. september 2022 Pilga skrev (2 minutter siden): Kan forstå det at han som er forelsket i deg, løpet av gårde da du går på barneskolen. Men i en voksen sammenheng? Høres ut som en jomfru på 40 + 😂 Ja, joa... Det går an å være forelsket uten å ville ta det steget videre også, da... Du er sikkert klar over det også 1
Pilga Skrevet 8. september 2022 #10 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker 42 skrev (1 minutt siden): Ja, joa... Det går an å være forelsket uten å ville ta det steget videre også, da... Du er sikkert klar over det også fortsatt sykt sært! 😂
AnonymBruker 42 Skrevet 8. september 2022 #11 Skrevet 8. september 2022 Pilga skrev (2 minutter siden): fortsatt sykt sært! 😂 Jeg synes ikke det, men jeg skjønner jo "posisjonen", på ei mÅda.. (dvs. sÆrt, uten sykt) 😅 Må du huske på at premisset ikke nødvendigvis stemmer her da
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #12 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker 42 skrev (1 time siden): "Stalker", eller evt. som noen andre sa : "creepy"? ? Dere er noen raringer, altså 🤪😅 Nå vet ikke jeg hvordan denne duden gir uttrykk for at han er "forelsket" (potensielt), eller hvordan TS tolker ting, men de fleste har vel vært i situasjonen der forelskelser kan være "vanskelige", vel? (om så er tilfellet da, selvsagt)... Berg har definitivt vært forelska på sånne måter, men jeg er kvinne da. Visse menn har helt tatt fra meg pusten og jeg oppfører meg som en 14 åring. Anonymkode: 023fa...204
AnonymBruker 42 Skrevet 8. september 2022 #13 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Berg har definitivt vært forelska på sånne måter, men jeg er kvinne da. Visse menn har helt tatt fra meg pusten og jeg oppfører meg som en 14 åring. Anonymkode: 023fa...204 Ikke veldig "AB-ete" av deg å oppgi etternavn på en slik måte (og atpåtÆll i tredje.P), men ok... 😄 Neida... "Alle" har vel det, og om man itte har - så tenker jeg (personlig) at man sannsynligvis har gått glipp av noe. MEN - selvomatte - så er det jo ikke sikkert man vil ta det skrittet videre heller, lizm. 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå