Gå til innhold

Rare sykluser etter negativ IVF

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere❤️ 

Jeg var gjennom et negativt IVF forsøk i juli. Etter dette har syklusene vært veldig annerledes. Den første syklusen varte ekstra lenge og el kom sent. Det tok også tid før mensen startet ordentlig. Denne syklusen var el tidligere enn vanlig. Det som ellers er annerledes er at jeg ikke har fått ømme bryster etter el slik som jeg, nesten uten unntak, har fått før. Jeg har pleid å ha tydelige symptomer i lutealfasen. For eksempel pleier jeg alltid å slite med søvnen 7 dpo, men nå skjer det ingenting bortsett fra el slim (beklager detaljene) og utslag på digital el test. Jeg begynner å lure på om jeg egentlig ikke får eggløsning selv om testene slår ut😅 Dessverre temper jeg ikke. Har noen av dere opplevd lignende? Bør jeg spørre klinikken? 

Takk❤️

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Humledronning skrev (12 timer siden):

Hei dere❤️ 

Jeg var gjennom et negativt IVF forsøk i juli. Etter dette har syklusene vært veldig annerledes. Den første syklusen varte ekstra lenge og el kom sent. Det tok også tid før mensen startet ordentlig. Denne syklusen var el tidligere enn vanlig. Det som ellers er annerledes er at jeg ikke har fått ømme bryster etter el slik som jeg, nesten uten unntak, har fått før. Jeg har pleid å ha tydelige symptomer i lutealfasen. For eksempel pleier jeg alltid å slite med søvnen 7 dpo, men nå skjer det ingenting bortsett fra el slim (beklager detaljene) og utslag på digital el test. Jeg begynner å lure på om jeg egentlig ikke får eggløsning selv om testene slår ut😅 Dessverre temper jeg ikke. Har noen av dere opplevd lignende? Bør jeg spørre klinikken? 

Takk❤️

Har du tatt graviditetstest da?

Jeg hadde et mislykket IVF-forsøk i mai. Første syklusen etterpå kom EL sent, men syklusen etter der igjen kom EL tidlig og da ble jeg gravid ❤️

Utslag på EL-test kan også indikere graviditet 😄 

Skrevet
On 9/9/2022 at 9:46 AM, Kvinne87Rogaland said:

Har du tatt graviditetstest da?

Jeg hadde et mislykket IVF-forsøk i mai. Første syklusen etterpå kom EL sent, men syklusen etter der igjen kom EL tidlig og da ble jeg gravid ❤️

Utslag på EL-test kan også indikere graviditet 😄 

Så godt å høre at du har blitt gravid🥰 Gratulerer! Kan jeg spørre hvor lenge dere hadde prøvd?

Jeg er bare 5 dpo nå, men el-testen ble positiv og så negativ igjen. 

Skrevet
Humledronning skrev (11 timer siden):

Så godt å høre at du har blitt gravid🥰 Gratulerer! Kan jeg spørre hvor lenge dere hadde prøvd?

Jeg er bare 5 dpo nå, men el-testen ble positiv og så negativ igjen. 

Takk! Vi prøvde i 1,5 år. Veldig lav AMH på meg, men vi fikk det til likevel 😊

Jeg fikk negativ graviditetstest 10 dpo, også positiv 12 dpo, så du må nok vente litt til 😊

• Hjerte 1
Skrevet
On 9/12/2022 at 10:12 AM, Kvinne87Rogaland said:

Takk! Vi prøvde i 1,5 år. Veldig lav AMH på meg, men vi fikk det til likevel 😊

Jeg fikk negativ graviditetstest 10 dpo, også positiv 12 dpo, så du må nok vente litt til 😊

Vi har også prøvd i snart 1,5 år nå. 1 år med aktiv prøving (teste etter el og sånn). De første mnd håpet jeg bare at det skulle skje uten å teste 😅 Håper at vi lykkes snart🤞

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...