Gå til innhold

noen som har erfaringer med back up guys?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 35 år og prøver å gjenoppta kontakten med menn jeg anså som back ups. de vet ikke det da. har liksom holdt opp interessen i det jeg datet og hadde forhold. vet noen av dere kommer til å syntes det jeg skriver her er avskyelig, men jeg hadde rett, pga hvordan menn opptrer er vi nødt til å ha noen å falle tilbake til, det stemmer ikke at jeg ikke har følelser for de jeg hadde som backups, det er bare det at de ikke på toppen av lista

nå er jeg singel og sliter med å komme i kontakt med de fire jeg anså som potensielle partnere i nødens tid, han ene gikk i forhold, han andre dater yngre og tror har slettet meg på sosiale medier, han tredje aviste meg, han fjerde oppfører seg som han bader i damer.

noen som har hatt backup og fikk det til nytte?

takker for svar!

Anonymkode: 00af9...ef2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha. Den vonde smaken du kjenner bakerst i munnen når du ikke får kontakt med dem kalles karma. 

Anonymkode: c00af...cd8

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Nei, når jeg ble sammen med en jeg elsket så brøt jeg kontakt med alle andre aktuelle kandidater. 

Å gi menn falske forhåpninger når jeg vet at jeg velger en annen foran dem det syns jeg ikke er ok og det blir bare mas for meg også å pleie kontakten med flere av gangen. 

Er heller mer der at hvis jeg møter på de tidligere kandidatene jeg har vurdert før på en eller annen fest eller tilfeldig sammenheng så kan man se da om det skulle passe bedre denne gangen. Har opplevd å få noen meldinger på sosiale medier i nyere tid av menn jeg har flørta med før men jeg gidder ikke å presse frem noe. Når det ikke var sterk nok tiltrekning til at jeg valgte de først den gangen så er det ikke det nå heller.. Jeg vil ikke bare ta til takke med noen og blanke ark er som regel best :)

Anonymkode: 52a4d...db5

• Liker 4
Skrevet

Du burde hatt en større katalog, samt passe på å holde dem litt varmere. Dessuten må de følges opp, slik at du stryker noen etterhvert, og tilfører nye backups. Det er urutinert å komme i den situasjonen du er i nå, der plutselig ingen av dem var der du trodde.  Les deg opp på logistikk og beredskap. 

Anonymkode: e786e...763

• Nyttig 1
Skrevet

Ryddet for brukerdebatt. 

Christina82, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...