Gå til innhold

Hvorfor er det så vanskelig å innrømme for dere damer at dere har det lettere innen dating?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som mann har jeg ingen problemer at jeg har det lettere når det gjelder

- Jeg slipper å bli objektivifisert i alle mulige sammenhenger

- Ingen har prøvd å voldta meg

- Jeg er enslig og i 30-årene, ingen maser om jeg må få barn

- Jeg slipper å bli gravid

- Jeg slipper mensen

- Folk tror jeg er sjefen selv om jeg ikke er i nærheten av å være det( jobber med mange kvinner)

Metoo viste oss hvordan kvinner har det. At kvinner opplever helt fordelige ting. 

Men mange opplever også noe forferdelig. De er usynlige. 

”Jeg kan velge å vrake i menn som er vesentlig mindre attraktiv enn meg selv, men har få muligheter til en likeverdig partner. Det er ikke min forståelse av å "velge å vrake i menn" men regner med ts er en mann som mener at kvinner bør gå inn i forhold med menn de syns er frastøtende fordi "alle menn fortjener sex" må vite..”

Sitat fra den andre tråden. 

Dette viser hvilken forakt mange middelklassekvinner har for menn som er helt allminnelige. Hva betyr det egentlig å være vesentlig mindre attraktiv enn seg selv?

Anonymkode: 74fdd...9d4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fordi det er noen kvinner som har det enklere ved dating, og ikke konsekvent slik. Livet er ikke rettferdig for kvinner heller. 

Det er også noen menn som har det veldig enkelt med kvinner og dating, men de er ikke representative for alle menn heller. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 15
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvis du hadde giddi å lese hele tråden hadde du skjønt at det som er lett for oss er ikke dating, fordi de aller, aller fleste kun er ute etter et knull. Det er IKKE dating. Heller ikke forhold. Bare slutt.

Anonymkode: 595d4...b78

• Liker 16
  • Nyttig 6
Skrevet

Fordi mange av oss opplever at det ikke stemmer? 

Jeg blir valgt bort av alle på Tinder, fordi også de mennene som tradisjonelt er typisk mindre populære, ønsker seg noe bedre. Og så lenge de kan sveipe høyre på en pen dame, så blir ikke jeg plukket ut blant de utvalgte. 

Anonymkode: c7d15...d4d

• Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvis du slutter å henge på redpill og incel greier som hjernevasker deg og hadde faktisk lest og hørt hva kvinner mener så hadde du sluppet å være så bitter på noe som ikke engang stemmer. 

Anonymkode: e7842...e92

• Liker 13
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

- Jeg slipper mensen

- Folk tror jeg er sjefen selv om jeg ikke er i nærheten av å være det( jobber med mange kvinner)

Metoo viste oss hvordan kvinner har det. At kvinner opplever helt fordelige ting. 

”Jeg kan velge å vrake i menn som er vesentlig mindre attraktiv enn meg selv, men har få muligheter til en likeverdig partner. Det er ikke min forståelse av å "velge å vrake i menn" men regner med ts er en mann som mener at kvinner bør gå inn i forhold med menn de syns er frastøtende fordi "alle menn fortjener sex" må vite..”

Dette viser hvilken forakt mange middelklassekvinner har for menn som er helt allminnelige. Hva betyr det egentlig å være vesentlig mindre attraktiv enn seg selv?

Jeg er usynlig jeg også.  Og dame. Ingen venner ingen familie som tar kontakt.  Joda blir kontaktet av menn, men jeg er usynlig for dem også, for det eneste de ser er det jeg har mellom beina.  Det mellom øra og å være to er visst ikke så interessant. Joda venner tar kontakt de også, når de vil ha penger eller hjelp, så slutta med å gi det. Da tok de ikke mer kontakt

Har ikke noe ønske om å være noens sexleketøy, jeg vil være meg, og ønsker noen i livet jeg kan bry meg om og som bryr seg om meg også. Men det er visst mangelvare. 

Anonymkode: 9dba6...efb

• Liker 4
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Som skrevet i den andre tråden. Ja, jeg har ikke vanskelig for å få meg sex. Men det ønsker jeg meg ikke.

Jeg ønsker meg et seriøst forhold, med en mann med flott personlighet. Utseende betyr svært lite. Men jeg finner ikke menn med bra nok personlighet, som ønsker forhold med meg. 

Anonymkode: 9677c...9f6

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg kommer til å skrive dette bare én gang og gidder ikke delta i alle de andre sutretrådene dine og andres over hvor fælt det er å ikke få oppmerksomhet som mann og hvor lett det er for damer. En presterte til og med å si at det var bedre å blivvoldtatt som kvinne enn å ikke få sex som mann for da hadde man hvertfall noe verdi. Nei man har det motsatte av verdi når man blir voldtatt. 

Det er heller ikke å ha verdi at hele verdens mannlige befolkning ser på deg som et objekt de gledelig stapper pikken sin i for sin egen nytelses skyld. Legg merke til at jeg skriver for sin (mannens) nytelse for alle disse driver i at kvinnen også er et menneske med en egen seksualitet og egne følelser som også skal ha utbytte av sexen, de ser på damer som en gjenstand med et vått fittehull. Hva hjelper det med mange matcher på tinder da eller gutter som oppfører seg som desperate bikkjer på byen og vil ha oss med i drosja hjem? 

Jeg hadde MYE heller foretrukket å få oppmerksomhet fra menn en gang hvert tiende år og at den oppmerksomheten var genuin, en som faktisk likte MEG og verdsatt MEG, respekterte meg og behandlet meg som likeverdig med kjærlighet enn overfladisk sjekking fra masse menn som ser på meg som en mindreverdig pulegjenstand. 

Det gjelder ikke bare puling men også forhold for mange menn går i forhold bare fordi de syns det er fint å ha en fast å pule som passer på at de har det bra og deler utgifter med dem så bedrar de oss og gir ingenting i forholdet mens vi ofrer alt. Nei takk da er det bedre å heller være evig singel 

Incel menn klager over at kvinner får sex når vi vil og at de ikke får det , men den sexen vi kan få lett fra hvem som helst er ikke ensbetydende med at den sexen gir oss noe positivt i det hele tatt. Sjansen er større for at tilfeldig sex gir oss absolutt ingenting annet enn å nok en gang bli behandlet som mindreverdig menn ikke respekterer og de bryr seg ikke om vi kommer eller om vi får vondt eller hva. Hvis incel menn hadde opplevd å bli lurt til at dere skulle få sex og orgasme og kun ble såvidt kilt litt på ballene, og vi kvinner mente det var "sex" dere skulle se dere fornøyd med så hadde du skjønt litt mer av greia. Lever heller i sølibat enn å ha dårlig sex og lever heller evig singel enn å bli objektivisert og brukt seksuelt og følelsesmessig. Hvorfor? Fordi sex eller forhold ikke et noe mennesker MÅ ha for å ha det bra i livet. Sex og forhold trenger ikke engang være noe viktig så slutt å legg hele sjela di i at det liksom er det eneste her i eksistensen som betyr noe og at livet er så grusomt uten. Skaff deg noen hobbyer 

Anonymkode: e7842...e92

• Liker 6
  • Nyttig 18
Skrevet

Da må du innrømme at du er en lat mann med lav intelligens. 

Anonymkode: 63207...04f

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er så mange kvinner single da, hvis det er så lett å date?

Anonymkode: e04a7...05f

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
32 minutter siden, Trolltunge said:

Fordi det er noen kvinner som har det enklere ved dating, og ikke konsekvent slik. Livet er ikke rettferdig for kvinner heller. 

Det er også noen menn som har det veldig enkelt med kvinner og dating, men de er ikke representative for alle menn heller. 

"AHA!! Så du INNRØMMER ALTSÅ at dere kvinner har det enklere!! Hah! Jeg visste det!!!" 🤪 "Her ser vi BEVIS for HYKLERIET til KVINNER!!!!" 🤬

Og sånn går no dagan.

Anonymkode: 6ccfd...db2

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

"AHA!! Så du INNRØMMER ALTSÅ at dere kvinner har det enklere!! Hah! Jeg visste det!!!" 🤪 "Her ser vi BEVIS for HYKLERIET til KVINNER!!!!" 🤬

Og sånn går no dagan.

Og du kan ikke lese.

• Nyttig 2
Skrevet

Noen kvinner forelsker seg aldri i menn, men kun i kvinner. Du må ikke tro at det er så jævlig mye enklere. Tvert imot.

Anonymkode: 3529e...2c2

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor er så mange kvinner single da, hvis det er så lett å date?

Anonymkode: e04a7...05f

Fordi vi har så "høye krav" 🙄

Anonymkode: c7d15...d4d

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Og du kan ikke lese.

1urgjs.jpg.ae5d9b6bcef4d2c5457ee891371baef7.jpg

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

- Jeg slipper mensen

SLutt å furt. 

Anonymkode: d8fd7...88d

• Liker 3
Skrevet

Jeg har ingen problemer med å innrømme at det var enkelt for meg å date. Det betyr derimot ikke at det er enkelt for alle kvinner. Men som slank, søt, blid, sosial intelligent, høyt utdannet, økonomisk ressurssterk kvinne som går godt overens med de fleste typer mennesker, traff jeg et bredt publikum da jeg ble singel i 30-årene. Både yngre menn og langt eldre menn viste interesse, og både barnløse og med barn (jeg har to selv). Men jeg hadde flaks; ikke alle er like heldige. 

Anonymkode: 72eeb...53d

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Og sånn går no dagan.

Er det mine skriveevner eller din leseforståelse som er problemet her?????

Kanskje min leseforståelse det er noe galt med? Du var ironisk? 🤣

Endret av Trolltunge
  • Liker 1
Skrevet
Trolltunge skrev (Akkurat nå):

Er det mine skriveevner eller din leseforståelse som er problemet her?????

Innlegget du svarer på er sarkastisk. Det er en parodi på incels og skal ikke leses bokstavelig.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er lettere for damer å få tilfeldig sex. ( Jeg tror ikke på at det bare blir sex med fæle, hensynsløse menn. Det er nok bare for å vinne diskusjonen).

Det er ikke lettere for kvinner å finne en fast parter. Det er ren matematikk. 

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...