AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #1 Skrevet 8. september 2022 Jeg sluttet på p piller mandag 29 august, fikk da bortfallsblødning torsdag 1 september. Mensen varte til tirsdag 6 september, og jeg hadde sex med partneren min samme dag som mensen var ferdig. I dag fikk jeg plutselig en liten blødning (brunt), kan det være festblødning eller er det kroppen min som ikke er helt i syklus enda? Beklager om dette spørsmålet er veldig dumt, men jeg har ikke så mye peiling om dette😅 Er det i såfall normalt å få mensen rett etter man har hatt mensen når man slutter på p pillen? setter stor pris på svar!❤️ Anonymkode: 79e8d...d9f
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #2 Skrevet 8. september 2022 Det er ikke noe som heter festeblødning. Anonymkode: 7f7fc...c98
Laura80 Skrevet 8. september 2022 #3 Skrevet 8. september 2022 Nei det går ikke. De færreste har festeBlødning og OM det skjer er det jo ca 1 uke etter eggløsning. Du er kun på dag 10 eller noe og har mest trolig ikke hatt noen eggløsning engang. Blødningen skylles nok garantert hormonelt krøll. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå