AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #1 Skrevet 8. september 2022 Vi unnskylder oss med at « det er sosialt” Må myndighetene gripe inn på samme måte som de har gjort med røyking? Anonymkode: afbac...3aa 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #2 Skrevet 8. september 2022 Det er fælt å være KGavhengig, de gode bøkene ligger uleste og konsentrasjonen er merkbart dårligere og jeg vil ikke for mitt bare liv innrømme overfor andre at jeg henger her så altfor altfor ofte. Jeg må seriøst sette opp en detoxplan og innføre strengt regime. Nå logger jeg av og skal holde meg til søndag kveld. Anonymkode: f694b...f24 1
Hensatt Skrevet 8. september 2022 #4 Skrevet 8. september 2022 Ser på det som en såpeopera. Alle ser på det, men ingen vil innrømme det. Oh, the drama...
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #5 Skrevet 8. september 2022 Jeg likte menn og dating og sex til jeg begynte å henge på kg. Nå har jeg mistet all lyst på mannfolk. Skal jeg ha barn nå så blir det på egenhånd. Vil ikke at et barn skal vokse opp med en far. Menn er jævlige. Anonymkode: f3b70...102
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #6 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg likte menn og dating og sex til jeg begynte å henge på kg. Nå har jeg mistet all lyst på mannfolk. Skal jeg ha barn nå så blir det på egenhånd. Vil ikke at et barn skal vokse opp med en far. Menn er jævlige. Anonymkode: f3b70...102 Hehe, ja! KG er effektiv prevensjon. 🤭 Anonymkode: 4a119...114
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #7 Skrevet 8. september 2022 Jeg syns det er bra for meg å slippe lungekreft og tidlig død, jeg. Anonymkode: 5c862...90c
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #8 Skrevet 8. september 2022 Kunne sikkert vært bedre om kg kunne bidra til at man fikk date kvinner fra kg. Anonymkode: 92830...f60
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #9 Skrevet 8. september 2022 Jeg røyker mindre når jeg er på KG. Anonymkode: 78e77...82b
Hoppetaujenta Skrevet 8. september 2022 #10 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi unnskylder oss med at « det er sosialt” Må myndighetene gripe inn på samme måte som de har gjort med røyking? Anonymkode: afbac...3aa Det beste/verste ville være å gi oss en klekkelig bot og så må vi betale i kroner og øre for å få lov til å ha dagens KG-dose.....og betalingen er pr. time. Forferdelig dyrt. Må ha det, bare MÅ ha det...rett i kroppen.
Honey Dew Skrevet 9. september 2022 #11 Skrevet 9. september 2022 Jeg tror ikke vi får kreft, emfysem eller kols ved å skrive på kg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå