AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #1 Skrevet 8. september 2022 Har hatt en ff i et års tid, vi har hatt møtt hverandre hver eller hver andre mnd og hatt deilig sex, masse kos og skravling (vi bor et stykke unna hverandre så når vi ses er det som oftest en hel helg) Jeg har vært veldig fornøyd med «forholdet» men så har følelsene kommet snikende. Har jo visst at dette sikkert ville skje for en av oss før eller siden, men hadde håpet det skulle vare lenger Men neste gang vi ses må bli siste. Jeg må «slå opp» Er ikke ute etter sympati altså! Trenger bare å lufte litt og finne styrke til å ende ting før det blir alt for vondt! ❤️ Anonymkode: 6a983...837 6
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #2 Skrevet 8. september 2022 Din feil. Aldri gi kjærestefordeler til en mann som ikke vil ha deg! Aldri!! Anonymkode: e29b8...550 10 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #3 Skrevet 8. september 2022 Been there done that. Velkommen i klubben. Derfor ff er ikke så smart bestandig for oss damer og innlate oss med. Er noe herk å komme seg ut av etterpå når en må. Kan må slite i flere år etterpå og havne i hekt og det som er. Du er sterk da ts som vet hva du må gjøre. Lykke til masse. Håper at du lærte noe da at det er bedre med en kjæreste tross alt og mye tryggere. Anonymkode: 8bab8...9d7 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #4 Skrevet 8. september 2022 Lurt å slå opp da. Ellers er det deg selv du lurer, og det er aldri smart. Virker som de fleste foretrekker det i slike situasjoner, men det ender sjeldent bra. De som skriver at dette er din skyld, fordi kvinner risikerer å få følelser ved sex, ignorerer glatt at det like gjerne kan være mannen som får det, og at veldig mange kvinner fint kan ha sex uten å få følelser. At det skjer at ene får følelser... joda, men da får man ta det deretter. Mange har slike relasjoner uten at slikt oppstår også, og ff er tryggere for kvinner enn tilfeldig sex. Anonymkode: 13e98...287 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #5 Skrevet 8. september 2022 Veldig unaturlig å ha sex i lange perioder med menn som man ikke har noe forhold til. Men slik blir det jo når kvinner heller vil være i haremet til en kjekkas i stedet for være kjærester med normale menn. Anonymkode: 9e1f9...0cc 2
Snok1 Skrevet 8. september 2022 #6 Skrevet 8. september 2022 Hvorfor antar alle at TS er en kvinne? 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #7 Skrevet 8. september 2022 Snok1 skrev (2 minutter siden): Hvorfor antar alle at TS er en kvinne? Fordi bare en kvinne skriver på den måten. Anonymkode: 9e1f9...0cc 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #8 Skrevet 8. september 2022 Snok1 skrev (2 minutter siden): Hvorfor antar alle at TS er en kvinne? Fordi når kvinner kysser noen over tid så er det bare et tidsspørsmål før følelsene kommer. Biologien kan vi ikke herske over, uansett hvor hardt vi prøver. 😕 Anonymkode: 87052...fab 1 2
Snok1 Skrevet 8. september 2022 #9 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi bare en kvinne skriver på den måten. Anonymkode: 9e1f9...0cc Jeg kunne fint skrevet HI. 1
Snok1 Skrevet 8. september 2022 #10 Skrevet 8. september 2022 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fordi når kvinner kysser noen over tid så er det bare et tidsspørsmål før følelsene kommer. Biologien kan vi ikke herske over, uansett hvor hardt vi prøver. 😕 Anonymkode: 87052...fab Men med menn kommer aldri følelsene, så derfor kan det ikke være en mann? Sorry, du tar feil. Menn kan utvikle følelser, utrolig men sant. Endret 8. september 2022 av Snok1 7 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #11 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Mange har slike relasjoner uten at slikt oppstår også, og ff er tryggere for kvinner enn tilfeldig sex. Ja, men savner jakten/bli jaktet på , flørten og "spillet". Så jeg må ut å sjekke draget av og til, å da skjer det en sjelden gang at jeg gir etter..... 😉 Anonymkode: 4b635...046
Gjest Warrior Skrevet 8. september 2022 #12 Skrevet 8. september 2022 Sånt kan dessverre skje. Hvis det beste for deg er å slå opp på grunn av følelsene så gjør du det rette selv om det er kjipt at dere ikke kan møtes for sex mer. Fuckfriends kan komme og gå det også som alt annet. Likevel herlig å ha fuckfriends når man er singel og ikke ute etter noe seriøst forhold Det må du huske på nå om du vil finne ny fuckfriend så kan det skje at følelser oppstår, og vil du ikke at det skal skje igjen så er det lurt å heller finne noen du vil i et seriøst kjæresteforhold med.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #13 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Fordi når kvinner kysser noen over tid så er det bare et tidsspørsmål før følelsene kommer. Biologien kan vi ikke herske over, uansett hvor hardt vi prøver. 😕 Anonymkode: 87052...fab Pisspreik. Anonymkode: 6f5b4...a0a 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #14 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Veldig unaturlig å ha sex i lange perioder med menn som man ikke har noe forhold til. Men slik blir det jo når kvinner heller vil være i haremet til en kjekkas i stedet for være kjærester med normale menn. Anonymkode: 9e1f9...0cc For meg har det vært veldig naturlig å ha sex i lang periode nettop fordi jeg ikke ønsker noe forhold. Har det helt utmerket alene, men savner litt kroppskontakt og sex innimellom. Og jeg kan informere om at han absolutt ikke er en «kjekkas» Helt normalt utseende, 1.80 høy, ganske overvektig og med helt gjennomsnittlig inntekt. Men veldig god i senga da 😉 ts (kvinne, ja) Anonymkode: 6a983...837 6
exictence Skrevet 8. september 2022 #15 Skrevet 8. september 2022 Er det ikke vanskelig å gjøre det slutt når du har utviklet følelser for ham? 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #16 Skrevet 8. september 2022 exictence skrev (2 minutter siden): Er det ikke vanskelig å gjøre det slutt når du har utviklet følelser for ham? Jo, kjempevanskelig! Men det kommer aldri til å bli noe forhold (jeg vil egentlig ikke ha et heller, forstå det den som kan 🤷♀️😅) så om jeg ikke avslutter ting nå vil jeg jo bare få mer følelser for ham, og da blir det bare verre! Jeg kommer til å be han om hjelp da, og det kommer jeg til å få også. Han er veldig real og snill 🥲 ts Anonymkode: 6a983...837 2 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #17 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Din feil. Aldri gi kjærestefordeler til en mann som ikke vil ha deg! Aldri!! Anonymkode: e29b8...550 Hvem er det som står bak disse "kjærestefordeler" begrepene? Hva menes med det? Har ikke kvinner lov til å nyte sex uten at hun MÅ ha en kjæreste? Det er ganske stigmatiserende, eller, det er ganske hatsk begrep mot de kvinner som ønsker et seksuelt forhold til en annen person uten å bli stemplet på noe vis. Anonymkode: d7fa2...17f 11 3
Jdz Skrevet 8. september 2022 #18 Skrevet 8. september 2022 Snok1 skrev (16 minutter siden): Men med menn kommer aldri følelsene, så derfor kan det ikke være en mann? Sorry, du tar feil. Menn kan utvikle følelser, utrolig men sant. Så enig. Det er jo akkurat de samme kjemiske reaksjonene som skjer i hjernen hos menn når de blir forelsket. FF funker sikkert bra for mange. For min del har alle forsøk på å ha en ff endt (ganske raskt) med en av to ting: - Kjemien var ikke der likevel og jeg er ikke tilstrekkelig tiltrukket av vedkommende til å ha en seksuell relasjon over tid. - Kjemien er såpass sterk at jeg vil noe mer enn å bare ha sex. At dette er et «kvinneproblem» er bare pisspreik. Alle kan snuble her og jeg har sett det skje både kvinner og menn. 5 4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #19 Skrevet 8. september 2022 hvorfor i allverden har du en FF? hva gir det deg nytte? følelser kommer ja, vi mennesker blir forelsket og da var det med å pule betyr ingenting, bare det at han slipper å bruke hånden ja slå opp, men du er tapern her Anonymkode: 881f0...f84 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #20 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): hvorfor i allverden har du en FF? hva gir det deg nytte? følelser kommer ja, vi mennesker blir forelsket og da var det med å pule betyr ingenting, bare det at han slipper å bruke hånden ja slå opp, men du er tapern her Anonymkode: 881f0...f84 Fordi hun ønsker sex. Fordi det gir nærhet og seksuell tilfredsstille. Hun slapp også å bruke hånden. Jeg lurer egentlig på hva du fikk ut av å slenge ut slik dritt, men slik jeg ser det er det åpenbart at du har holdninger som gjør deg til taperen. Anonymkode: 13e98...287 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå