Hoppetaujenta Skrevet 20. september 2022 #81 Skrevet 20. september 2022 Honey Dew skrev (16 timer siden): Jeg synes synd på dronning Camilla nå. Hun ser så sliten ut. Håper ikke at hun er syk, men kanskje det er begravelsen og alt det som skjedde rundt den som gjør at hun ser sliten ut ❤️🌹 Har sett det jeg også. Ser veldig sliten ut. Charles også. De tar seg sammen alt de kan og er proffe til fingerspissene. Var det slik at de skulle ha en uke til skikkelig sorgarbeide fra nå av? Syns jeg hørte noe om det. Jeg misliker britisk (og verdens) presses overkritiske blikk midt oppi at dette. De tråler alt etter den minste lille ting de kan slå opp som noe negativt. Selv hans kropp har blitt kritsert flere ganger. Småting som ikke betyr noe som helst, blir blåst opp og omtalt som problemer. Han (og familien) forsøkes psykes ned og mobbes ut allerede før han har fått begynt. Spørsmåler har vært om han kommer til å styre like godt og på samme måte som sin mor. Hvorfor alt maset sier jeg. VENT OG SE....og la mannen og familien få PUSTE! Oppfør dere ordentlig! 2
Honey Dew Skrevet 20. september 2022 #82 Skrevet 20. september 2022 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Har sett det jeg også. Ser veldig sliten ut. Charles også. De tar seg sammen alt de kan og er proffe til fingerspissene. Var det slik at de skulle ha en uke til skikkelig sorgarbeide fra nå av? Syns jeg hørte noe om det. Jeg misliker britisk (og verdens) presses overkritiske blikk midt oppi at dette. De tråler alt etter den minste lille ting de kan slå opp som noe negativt. Selv hans kropp har blitt kritsert flere ganger. Småting som ikke betyr noe som helst, blir blåst opp og omtalt som problemer. Han (og familien) forsøkes psykes ned og mobbes ut allerede før han har fått begynt. Spørsmåler har vært om han kommer til å styre like godt og på samme måte som sin mor. Hvorfor alt maset sier jeg. VENT OG SE....og la mannen og familien få PUSTE! Oppfør dere ordentlig! Vi så jo hvordan de tolket det der med pennen da han skulle undertegne. Han var tydelig irritert over at pennen lakk og hadde en liten scene der han irritert gikk ut fra rommet. Mest sannsynlig for å vaske vekk blekket han hadde fått på fingrene. Tolket media det slik? Neida, de kalte han sur og bortskjemt. Når du har vært under det presset som han har vært, i tillegg til at han hilste på og snakket med de som stod og ventet på å komme inn i Westminster Hall for å vise dronningen den siste ære. Da synes jeg han skal få lov til å få nok når ting ikke går som det skal. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå