Gå til innhold

Dronning Elizabeth er død

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste på nett at hun kom til å være død en stund før det ble offentliggjort.. enten har hun vært død i hele dag eller så har ting gått veldig fort 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonymburker skrev (4 minutter siden):

Trist. Bare å ønske Charles lykke til som konge de neste 70 årene.

Tror ikke han blir 140 år.

• Liker 3
Skrevet

Kondolerer 💐

Lykke til , Charles og William.  Spent på hvilket navn Kongen velger å bruke. Charles den tredje eller George den sjuende. 

Skrevet
Adobyen skrev (5 minutter siden):

Kondolerer 💐

Lykke til , Charles og William.  Spent på hvilket navn Kongen velger å bruke. Charles den tredje eller George den sjuende. 

Mener jeg har lest Charles 3 et sted, men husker ikke hvor. 

• Liker 1
Skrevet

VG skriver "

Han kan også velge å beholde sitt døpenavn og ta kongsnavnet Charles, da blir han kong Karl III."

🤔

• Liker 1
Skrevet

Hvil i fred store, lille dame ❤

FOR en jobb du har gjort! 🇬🇧

• Liker 2
  • Hjerte 6
  • Nyttig 1
Skrevet
1 minutt siden, norw said:

VG skriver "

Han kan også velge å beholde sitt døpenavn og ta kongsnavnet Charles, da blir han kong Karl III."

🤔

1322508199_Screenshot2022-09-08at20-23-37.png.9f9df17bb0db602996fc1273ebb7c42c.png

• Liker 5
Skrevet

Det er trist💔 Ja det blir rart at hun ikke skal være dronning i Storbritannia mer. Rip du herlige dronning og sterke kvinne💪🏻 Selv om jeg egentlig ikke tror på noe liv etter døden så håper jeg likevel hun får være med mannen sin igjen nå. At de har det fint sammen et sted der alt bare er godt og de får være sammen for alltid og hun kan være dronning der.

Skrevet

For en flott og sterk dame hun var❤️ Dronning Elizabeth, hvil i fred❤️ 

• Liker 2
  • Hjerte 8
Skrevet

Fra Time Magazine:

...

305976208_481086347210703_47316810715432

• Liker 8
  • Hjerte 5
Skrevet

Jeg føler hun var Storbritannia. Ingen andre kan ta den plassen. 

Skrevet

Hun døde 15:40 norsk tid. En Stor dame var hun. Men hun var vel både elsket og hatet, delte meninger om henne.

Hva skal man så si om arvtakeren? :klo: 73 år da, like greit å vurdere å abdisere kanskje. Kong Charles. Men han skal samarbeide mye med kronprins William, så det går vel veien. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Utrolig flott og stødig dame. 
Jeg sørger med Storbritannia ❤️

• Liker 3
  • Hjerte 4
Skrevet
NordicViking skrev (2 timer siden):

Dronning Elizabeths leger er bekymret for hennes helse, melder Buckingham Palace. Legene som behandler dronning Elizabeth (96), anbefaler at hun forblir under medisinsk behandling. Nå samles familien på Balmoral-slottet i Skottland. (VG

...

Hun har sittet 70 år på tronen. Det er vanskelig å se for seg Storbritannia uten dronning Elizabeth. 

Kjempe trist,men likevel ikke så uventet , hun var jo kjempe gammel. Nydelig dame

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Det føles helt merkelig å skulle leve i en verden uten dronning Elizabeth

• Liker 8
  • Hjerte 5
Skrevet
Lucius skrev (56 minutter siden):

Jeg føler hun var Storbritannia. Ingen andre kan ta den plassen. 

Enig.

Veldig trist og rart at hun er borte.

• Liker 1
Gjest Villfisker
Skrevet

Ikke så overraskende egentlig. Hun var jo gammel. Men selvfølgelig er det trist når noen går bort. 
Flere monarker som begynner å bli skrøpelige her i skandinavia også.

Sikkert ikke så lenge til det blir flere utskiftninger. 🤔

Skrevet

En fantastisk person har gått bort.  Hun utførte sin oppgave som dronning med en verdighet som det står stor respekt av.  RIP.

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...