NordicViking Skrevet 8. september 2022 #1 Skrevet 8. september 2022 (endret) Dronning Elizabeths leger er bekymret for hennes helse, melder Buckingham Palace. Legene som behandler dronning Elizabeth (96), anbefaler at hun forblir under medisinsk behandling. Nå samles familien på Balmoral-slottet i Skottland. (VG) ... Hun har sittet 70 år på tronen. Det er vanskelig å se for seg Storbritannia uten dronning Elizabeth. Endret 8. september 2022 av NordicViking Satt inn ny link. 1 2
NordicViking Skrevet 8. september 2022 Forfatter #2 Skrevet 8. september 2022 Nå flagges det på halv stang. 1
NordicViking Skrevet 8. september 2022 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2022 Reuters skriver at dronning Elizabeth er død. https://www.reuters.com/world/uk/doctors-concerned-uk-queen-elizabeths-health-2022-09-08/ 1
Gjest Athena Catalina Skrevet 8. september 2022 #5 Skrevet 8. september 2022 Hun er borte nå sleep well queen Elizabeth
Callisto83 Skrevet 8. september 2022 #6 Skrevet 8. september 2022 Det føles helt surrealistisk. Hun har vært dronning i 70 år! 4 7
Million Skrevet 8. september 2022 #8 Skrevet 8. september 2022 Jeg fikk høre det av sønnen min, som satt og gamet med en britisk fyr. Den britiske fyren sa plutselig at han måtte avslutte spillet for dronningen er gått bort, og forsvant. Det blir landesorg i England og Storbritannia nå. Og sikkert mange andre innbyggere i andre land som også sørger litt. Dronningen var jo en kjent skikkelse i verden i 70 år! Det er en mannsalder. Jeg synes det var trist, og føler meg litt lei meg, men samtidig var det jo ikke uventet. Hun var tross alt i nittiårene. Hvil i fred, Queen Elizabeth II. 12 6
Måneskinn Skrevet 8. september 2022 #9 Skrevet 8. september 2022 Så utrolig trist 😢 ingen lever evig, men når en slik konstant faktor går bort er det bare trist. For et menneske, for en monark, for en leder. Thank you for the service, ma'am ❤️ 4 11
Gjest Chroma Skrevet 8. september 2022 #10 Skrevet 8. september 2022 Hun hadde et godt liv til siste slutt, ikke alle er så heldige. Nå er hun med Philip igjen ❤️
Sommer2464 Skrevet 8. september 2022 #11 Skrevet 8. september 2022 Ja ja alt har sin tid i den alderen var det vel tid for henne å dø nå. 1
Jobbermedbarn Skrevet 8. september 2022 #12 Skrevet 8. september 2022 Callisto83 skrev (8 minutter siden): Det føles helt surrealistisk. Hun har vært dronning i 70 år! Ikke sant? Født i 1926, tenk på ALT hun har opplevd🙏 RIP❤️ 3 2
enkefru Skrevet 8. september 2022 #13 Skrevet 8. september 2022 Her snakker vi virkelig om en æra som er over altså. Enda godt det gikk såpass fort og at hun slapp å ligge lenge på et dødsleie. 🌸 7 5
Kaffekanne Skrevet 8. september 2022 #14 Skrevet 8. september 2022 Utrolig trist, selv med tanke på alderen. Må hun hvile godt sammen med sin Philip ❤️ 2 3
Tough cookie Skrevet 8. september 2022 #15 Skrevet 8. september 2022 Rest in peace Queen Elizabeth 🌹 1 3
JegMotStrømmen Skrevet 8. september 2022 #16 Skrevet 8. september 2022 En æra er over, og for en livsgjerning. Hun har stått fjellstøtt gjennom alt, på jobb helt til det siste. Og enn så privilegert det kan synes som hun har vært, så tror jeg hun har båret tunge bører. Den lille, store damen med de sterke skuldrene. Bildet fra hennes manns begravelse illustrerte dette så sterkt. Hvil i fred Dronning Elisabeth. 7 25 2
Caniggia Skrevet 8. september 2022 #17 Skrevet 8. september 2022 En stødig dame som levde et ekstremt langt og ekstremt privilegert liv. Hun burde nok ha sluppet til stakkars Charles tidligere. Det er litt sent å bli konge når man er 72. 2
jabx Skrevet 8. september 2022 #18 Skrevet 8. september 2022 NordicViking skrev (29 minutter siden): Dronning Elizabeths leger er bekymret for hennes helse, melder Buckingham Palace. Legene som behandler dronning Elizabeth (96), anbefaler at hun forblir under medisinsk behandling. Nå samles familien på Balmoral-slottet i Skottland. (VG) ... Hun har sittet 70 år på tronen. Det er vanskelig å se for seg Storbritannia uten dronning Elizabeth. Ble tittelen skrevet/endret i etterkant? Står ikke i artikkelen at hun er død?
Ichiko Skrevet 8. september 2022 #19 Skrevet 8. september 2022 Det er fint å tenke på at Dronning Elizabeth II tilbrakte sine siste stunder på det som var hennes yndlingssted, skotske Balmoral Castle. Ikke uventet at hun har gått bort, men vemodig likevel. Hun har liksom alltid vært der, siden lenge før min tid. Jeg kommer aldri til å venne meg til å ikke lenger høre folket hennes synge "God Save The Queen". 8 6
Anonymburker Skrevet 8. september 2022 #20 Skrevet 8. september 2022 Trist. Bare å ønske Charles lykke til som konge de neste 70 årene. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå