AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #1 Skrevet 8. september 2022 Jeg skal flytte noen større møbler og trenger en kasse/flyttebil. Hvor er det best å leie det? Erfaring? Jeg har hørt så mye negativt om folk som betaler store summer pga skade på bil eller påstått skade på bil og er redd for å gjøre det. Har aldri leid bil før. Anonymkode: 6978c...cd8
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #2 Skrevet 8. september 2022 Bruker move about, bildelingstjeneste. fikser alt med en app. tror de har varebiler i noen byer Anonymkode: e472c...3b7
AnonymBruker Skrevet 9. september 2022 #3 Skrevet 9. september 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Bruker move about, bildelingstjeneste. fikser alt med en app. tror de har varebiler i noen byer Anonymkode: e472c...3b7 Jeg leste på appen/nettside, men det var ganske lite informasjon. Kan du fortelle litt om hvordan det fungerer? Er det gratis å være some-medlem? Hvordan er forsikringen? Er alltid så redd for å skade leiebil og få en kjemperegning. Anonymkode: 6978c...cd8
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #4 Skrevet 10. september 2022 Noen som vet? Anonymkode: 6978c...cd8
Gjest AprilRyan Skrevet 10. september 2022 #5 Skrevet 10. september 2022 Jeg vet ingenting om appen som er nevnt, men de fleste bilutleiere har slike biler. Jeg har brukt Sixt to ganger og opplevde ingen problemer med de. Du kan også se på getaround (tidligere nabobil), men det er det privatpersoner som leier ut. Jeg har også leid andre biler gjennom rentawreck og positiv erfaring der også. Var også redd for å skade bilen, men gikk greit. Jeg bare gjorde det enklest mulig for meg selv. Prøvde å kjøre når det var minst mulig trafikk osv.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #6 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (På 9.9.2022 den 18.52): Jeg leste på appen/nettside, men det var ganske lite informasjon. Kan du fortelle litt om hvordan det fungerer? Er det gratis å være some-medlem? Hvordan er forsikringen? Er alltid så redd for å skade leiebil og få en kjemperegning. Anonymkode: 6978c...cd8 Laster ned app, logger inn med bank id. Booker bil,betaler og låser opp bil med appen. Bekrefter om at det ikke er noen skader før du kjører eller etter. Tror egenandel er 10.000kr ved skade. Det man skal være obs på er at gjerne reiseforsikring ikke dekker egenandel på skade på voldelig Anonymkode: e472c...3b7
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #7 Skrevet 10. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Laster ned app, logger inn med bank id. Booker bil,betaler og låser opp bil med appen. Bekrefter om at det ikke er noen skader før du kjører eller etter. Tror egenandel er 10.000kr ved skade. Det man skal være obs på er at gjerne reiseforsikring ikke dekker egenandel på skade på voldelig Anonymkode: e472c...3b7 Siste skulle være bildeling Anonymkode: e472c...3b7
Helene Skrevet 10. september 2022 #8 Skrevet 10. september 2022 Skal flytte selv, 50 mil. Eier alt i huset. Må ha flyttebyrå. Største bekymring er ikke ting og tang. Om noe blir ødelagt, er det bare ting. Men skal flytte 3 katter. Levende dyr. Det er min største bekymring. Vet at 2 av dem kommer til å godta flytting. Den 3 dje, gammelpusen, vet ikke om han overlever prosessen.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2022 #9 Skrevet 10. september 2022 IKEA eller rent a wreck Anonymkode: 6b572...f51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå