AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #1 Skrevet 8. september 2022 Kan vi reise til Zanzibar med 6-8 mnd gammel baby? Trenger hun vaksiner? Anonymkode: bd68b...80d
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #2 Skrevet 8. september 2022 Neida, babyen trenger ingen vaksiner, bare dra du, det går helt fint! -- Ja, babyen trenger 7 forskjellige vaksiner, du må henvende deg både til UDI, helsestasjonen, fastlegekontoret og så må du dra på ditt nærmeste sykehus for å få vaksinene i riktig rekkefølge og papirer. -- Blir så oppgitt om alt folk spør KG om. SØK SELV, DU HAR GOOGLE. Norske myndigheter har utmerkede nettsider som dekker det aller meste du trenger av informasjon om reise, helse og hva annet det nå skulle være. KG er plassen for å spørre om andres erfaringer, ikke plassen for å få viktige helseråd og reiseråd. Anonymkode: 4198a...f12 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #3 Skrevet 8. september 2022 Dårlig gjort mot baby (og de rundt på flyet.) Både dere og baby trenger masse vaksiner, malariamedisin og så er bakteriefloraen veldig annerledes så en kan bli ganske dårlig i magen. Så for ferie, nei. Jobbe eller bo for en periode kan være greit Anonymkode: d9afe...6c4 3
Mezzosoprena Skrevet 8. september 2022 #4 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan vi reise til Zanzibar med 6-8 mnd gammel baby? Trenger hun vaksiner? Anonymkode: bd68b...80d Er du helt sikker på at du vil reise til Zanzibar med en baby? Vet du hvor det er og hva slags sykdommer som florerer der? 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #5 Skrevet 8. september 2022 Teatrica skrev (34 minutter siden): Er du helt sikker på at du vil reise til Zanzibar med en baby? Vet du hvor det er og hva slags sykdommer som florerer der? Ja, jeg vet mye om det. Jeg har vært der før. Mye av det som står over er ikke riktig. Zanzibar har slettes ikke alle problemer og sykdommer som resten av Afrika/Tanzania har. Og det var ikke så lett å finne på Google, da det er spesielt for Zanzibar, så lenge man bare skal dit. Anonymkode: bd68b...80d
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #6 Skrevet 8. september 2022 Altså, jeg vet at livet ikke trenger å stoppe opp når man får barn, men hvorfor ikke bare vente til ungen er litt eldre? Tenk på barnets beste i denne situasjonen. Anonymkode: d91ae...251 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #7 Skrevet 8. september 2022 Jeg tror i alle fall at et mye viktigere spørsmål ville vært: hvorfor ønsker noen å reise så langt, med en baby?? med alt dette innebærer av stress og mas. Anonymkode: eea4e...eb8 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå