Gå til innhold

Er det riktig av Bjarne Håkon å spise pølser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å myke opp stemningen litt her på internettet og heller få oppmerksomheten over på noe mer trivelig og godslig.

Det gjelder vår kjente og kjær B.H. Hansen, statsråden vår, som ikke har skjult sin kjærllighet til pølse i brød.

Han er jo en offentlig person og et forbilde for mange: er det da riktig av ham å spise så mange pølser offentlig? Han er jo riktignok ikke helseminister, men likevel: vil ikke dette forkludre landsmoderen Gros sterke visjon om et sunnere Norge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På tross av at han er et stort forbilde for mange unge håpefulle, mener jeg at pølse-spisingen trygt kan fortsette. Det er tross alt en menneskerett å kunne spise pølse i brød når en måtte ønske!

Landsmoder Gro får nok finne seg i at enkelte er mer glad i junk-food enn andre.

Skrevet

Det blir vel feil å spise pølser idet andre reagerer på det..

Media har jo slått det stort opp. Men Hansen er jo trønder og tar det nok med godt humør :)

Skrevet

Politikere har da ingen påvirkningskraft. Men det bør avsettes noen millioner kroner for å få realitystjerner til å ta avstand fra pølser. Da vil vi oppnå en sunnere oppvoksende slekt.

Skrevet

Hehe! la nå mannen få kose seg med pølsene sine da:)

Skrevet

Bjarne Håkon burde få spise akkurat det som passer han.

Skrevet

Jeg er så lite media-orientert, at jeg trodde dette var enda en homsetråd...

Skrevet

Vel, du burde kanskje vite at man som homofil ikke spiser slikt....

:overrasket:

Skrevet

Nå til jul ville det vært litt mer stas om han gikk over til medister. Ja sånn for å være et forbilde for verdensfreden og sånn assa :sexy:

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg driter i om han spiser pølser eller ikke.

Skrevet
Jeg driter i om han spiser pølser eller ikke.

Da er det naturlig å forvente at du ikke ikke svarer, siden du ikke er interessert.

Gjest GreenSky
Skrevet (endret)

Nettopp - min mening er at det ikke er interessant. Tipper flertallet er enig med meg. Om du mener at det ikke er relevant, værchågo'.

Endret av GrønnSky
Skrevet

Jeg regner med at hvis flertallet synes dette ikke er noe interessant ( i motsetning til alle andre tråder her..), så gir de heller ingen kommentar her.

Tenk så kjedelig om jeg skulle gå inn i hver tråd som jeg syntes så uinteressant ut: jeg ville ikke ha fått annet å gjøre!

Skrevet
Jeg regner med at hvis flertallet synes dette ikke er noe interessant ( i motsetning til alle andre tråder her..), så gir de heller ingen kommentar her.

Tenk så kjedelig om jeg skulle gå inn i hver tråd som jeg syntes så uinteressant ut: jeg ville ikke ha fått annet å gjøre!

Det var kødd, vel?! :ler:

Skrevet

Bjarne Håkon er, og kommer alltid til å være, en feit trønder (De er liksom feite uavhengig av hvor mye de veier. Merkelig fenomen...) uansett hva han spiser, så det har ingenting å si :ler:

Jeg er samboer med en feit trønder så ovennevnte er ikke ment som noe nedsettende. Absolutt ikke noe galt med dem!

:hjerter_rundt:,

Skrevet
Jeg er samboer med en feit trønder så ovennevnte er ikke ment som noe nedsettende. Absolutt ikke noe galt med dem!

:hjerter_rundt:,

Herlig. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...