Gå til innhold

Valgte du din egen giftering eller forlovelsesring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymkode: e0428...f8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det i så fall ditt eller ektefelles forslag?

Skrevet

Vi valgte sammen - vi skulle ha like ringer og da var det jo fint å finne noen som begge likte.

Hadde ikke egen forlovelsesring, vi kjøpte et sett med ringer da vi forlovet oss og bar dem på venstre hånd fram til vi giftet oss. Da graverte vi inn navn og dato i ringene og flyttet dem til høyre hånd. 

Skrevet

Valgte egen giftering, ville bare ha en ring. Jeg og mannen gikk til gullsmed sammen for å velge ringer, der var vi enige om.

Anonymkode: 9c0fc...728

• Liker 1
Skrevet

Ja, selvfølgelig? Hvem skulle ellers gjort det, julenissen?

Anonymkode: 2ec2d...c7a

• Liker 2
Skrevet

Mannen valgte ringen han fridde med, og så hadde han et forslag til giftering jeg likte veldig godt. Valgte bredde og detaljer sammen. Så han endte opp med å velge begge :) han har god smak.

Anonymkode: afb59...d72

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, selvfølgelig? Hvem skulle ellers gjort det, julenissen?

Den som frir til deg vel..?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Vi valgte sammen :) 

Anonymkode: 6da85...422

• Liker 2
Skrevet

Vi valgte hver vår ring, men passet på at de stod i stil til hverandre. Vil selvfølgelig være med på å bestemme den ringen som skal være på min finger. Hadde vært drepen å gå rundt med en ring som ikke hadde vært helt min stil eller passer min livsstil

Skrevet

Vi valgte sammen.  Jeg var blakk og måtte låne av ham for å betale min halvdel.  Giftet oss tre år senere og brukte samme ringene da. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vi valgte sammen :) 

Anonymkode: 6da85...422

Åja, du tenkte så gammeldags ja 😄 Det normale nå til dags er jo at man snakker sammen og blir enige, og så kjøper ringene sammen.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Åja, du tenkte så gammeldags ja 😄 Det normale nå til dags er jo at man snakker sammen og blir enige, og så kjøper ringene sammen.

Det ble feil sitering. 

Skulle være:

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Den som frir til deg vel..?

• Liker 2
Skrevet

Jeg håper jeg får velge selv🙈

Var innom en gullsmed nylig, og tittet bort på ringer. Jeg synes for det første at de billigere var penest, så hadde vært dumt om han blakkest seg på en dyr ring som jeg synes hadde vært altfor voldsom😅 

Dessuten har jeg visst mer meninger om design enn jeg trodde.

Samtidig - om han kommer med en ring, så tror jeg nok den kommer til å bety så mye uansett at jeg vil like den🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 6c406...c25

Skrevet

Han valgte forlovelsesringen som han fridde med. Den var nydelig😍 

så valgte vi gifteringene sammen. Enkle gullringer. 

Skrevet

Mannen valgte forlovelsesringen. Gifteringer valgte vi sammen :)

Anonymkode: e2172...bec

Skrevet

Mannen valgte på en måte forlovelsesringen, men hadde tatt ut en prøvering og så kunne jeg få bestille en annen hvis jeg ikke likte den☺️ Han hadde valgt godt, da, fordi jeg hadde pekt ut ringer jeg likte og ikke likte i lengre tid allerede, så han hadde valgt ut en i min stil😁

Anonymkode: d5541...4c8

Skrevet

Jeg ble overrasket med frieri, og også med hvordan ringen så ut. Ble veldig overrasket over hvor godt han traff også, for han er ikke akkurat noen romantiker eller flink til å kjøpe gaver 😄

Skrevet

Han fridde med forlovelsesring. Vi valgte gifteringer sammen men betalte hver vår pgr vi ønsket forskjellig typer i veldig forskjellig prisklasser.

Anonymkode: 567ba...6cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...