AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #1 Skrevet 8. september 2022 Vi møttes for en gåtur etter litt prat på Tinder og snap. Daten var veldig fin, og vi ville møtes igjen begge to. På date nummer to kom h*n hjem til meg. Vi pratet i en evighet, så endte det opp med armkrok og klining. Date nummer tre var et helgebesøk, der alt føltes naturlig og fint. Vi hadde sex og overnatting. Så ble det besøk igjen forrige helg, minst like bra som de forrige gangene vi har møttes. Vi bor ca en times tid unna hverandre. H*n har gjort seg selv "usynlig" på Tinder og har også avsluttet samtalen med de andre h*n snakket med. Jeg snakker heller ikke med andre, og har gjort det samme på Tinder. Vi er blitt venner på de fleste sosiale medier, har nummeret til hverandre og snakker jevnlig på chat innimellom datene. Dere som er erfaren med dating, går dette veien? Kan det bli et forhold? Hva tenker dere? Ikke at jeg er nødt til å definere noe nå, men tenker litt på hvor dette bærer hen. Jeg har liksom ikke helt troa på meg selv heller, så det er vel det kombinert med lite datingerfaring som gjør at jeg spør. Anonymkode: 9897a...99b 1
FunnyBoy123 Skrevet 8. september 2022 #2 Skrevet 8. september 2022 Høres jo absolutt ut som at dåkk passer hverandre. Du trenge ikkje å overtenke så mye, bare fortsett slik dåkk gjør også utvikle det seg te någe mer etterhvert. 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #3 Skrevet 8. september 2022 Du må spørre HAN. For meg høres det ut som sexvenn fella siden dere havnet der så tidlig men det er bare han som kan gi deg riktig svar på hva han ser med dere Anonymkode: 3682c...437
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #4 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du må spørre HAN. For meg høres det ut som sexvenn fella siden dere havnet der så tidlig men det er bare han som kan gi deg riktig svar på hva han ser med dere Anonymkode: 3682c...437 Ja, det går selvfølgelig an. Vi har ikke hatt sex hver gang vi har møttes, vi har stort sett gjort andre ting. Vi har laget middager sammen, sett serier, gått tur, tatt en kjøretur osv. Vi hadde kun sex den ene helga... - ts Anonymkode: 9897a...99b
Blåjojo Skrevet 8. september 2022 #5 Skrevet 8. september 2022 Sånn som jeg ser det er dere på vei inn i et forhold☺️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå