AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #1 Skrevet 8. september 2022 En bekjent som jeg en tid har vært veldig betatt av, sier vi kun skal være venner når jeg har spurt om vi skal teste ut om det kan bli noe mer. Men merker at jeg blir "målt og kikka" på, hvordan skal jeg tolke det? Anonymkode: 837f4...acd
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #2 Skrevet 8. september 2022 Hvis han sier at han kun vil være venner så er det vel ikke noe å tenke på? Anonymkode: de8d9...094 4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #3 Skrevet 8. september 2022 Du trenger ikke tolke mer inn i det, annet enn at han liker å se på deg. Jeg kjenner drøssevis med kvinner, som jeg ikke vil ha et forhold til, men som har en figur, rumpe, utstråling etc, som jeg kan beundre. Anonymkode: 5d5df...42b
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #4 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du trenger ikke tolke mer inn i det, annet enn at han liker å se på deg. Jeg kjenner drøssevis med kvinner, som jeg ikke vil ha et forhold til, men som har en figur, rumpe, utstråling etc, som jeg kan beundre. Anonymkode: 5d5df...42b Hva skal til for at du beundrer disse kroppsdelene? Anonymkode: 18afc...b70
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #5 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva skal til for at du beundrer disse kroppsdelene? Anonymkode: 18afc...b70 Hadde du vært ts, så kanskje jeg hadde sagt noe om det. Men hvorfor vil du spore av tråden? Anonymkode: 5d5df...42b
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #6 Skrevet 8. september 2022 Du skal ikke tolke det noe mer. Han liker deg ikke på den måten og det kan være hundre grunner til at han ser på deg, kanskje han syns du har dobbelthake eller rar profil Anonymkode: 5db6d...7be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå