AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #1 Skrevet 8. september 2022 Jeg lever i et dårlig ekteskap og kommer etterhvert til å ta steget om skilsmisse. Dessverre bor alt av familie og venner i en kommune halvannen time unna. Vi har barn sammen. Ser egentlig for meg at ting vil bli vanskelig. Har jeg egentlig ikke rett til å flytte til en annen kommune med barna? Anonymkode: 452eb...7eb
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #2 Skrevet 8. september 2022 Så lenge dere bor sammen må du ha samtykke til å flytte med barna uansett hvor kort det er. Hvis du har flyttet og barna bor hos deg kan du flytte hvor du vil i Norge men du må varsle tre måneder i forveien så far eventuelt kan gå til sak om omsorgen. Om han vinner den kan ingen her svare på. Anonymkode: 3596a...c67
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #3 Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Så lenge dere bor sammen må du ha samtykke til å flytte med barna uansett hvor kort det er. Hvis du har flyttet og barna bor hos deg kan du flytte hvor du vil i Norge men du må varsle tre måneder i forveien så far eventuelt kan gå til sak om omsorgen. Om han vinner den kan ingen her svare på. Anonymkode: 3596a...c67 Okay takk for svar. Nei, det er jo noe man må bli enig om først. Anonymkode: 452eb...7eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå