AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #1 Skrevet 8. september 2022 Heisann! Noen her som har erfaring med å jobbe på skrivestue? Isåfall, hvor jobber du? Hva er dine arbeidsoppgaver? Trives du? Jeg er selv utdannet helsesekretær, kun jobbet på sengepost, men har ikke helt vært jobben for meg. Nå snuser jeg litt på skrivestue, men har ingen erfaring på området, er ganske blank. Setter pris på alle svar :D Anonymkode: 3475a...79c
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #2 Skrevet 8. september 2022 Er ikke helsesekretær, men jobbet på skrivestue som student. Jobben bestod i å skrive diktatene, sette inn mottakerne, og sørge for at eventuelle brev ble tatt ut på papir og sendt. Veldig fin ekstrajobb, men hadde nok kjedet meg veldig på fulltid. Blir slitsomt med støyende, til dels dårlige diktat med alle mulige dialekter og aksenter rett inn på ørene i timesvis i strekk. Kom jeg inn i en flyt derimot kunne jeg sitte lenge nesten som i transe. Likte å kunne velge mellom lange notat, hvor man bare skriver, og korte som man blir fort ferdig med. Det krever at du er stødig i både rettskriving og fagspråk, siden legene forventer at du kan ordene de bruker og skriver dem riktig. Du kan heller ikke gjette, siden det kan ha store konsekvenser hvis du bruker feil ord. Anonymkode: be372...949
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå