AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #1 Del Skrevet 8. september 2022 Noen som har prøvd/bruker tåsokker? https://fotbutikken.no/fotpleie/gnagsar/tasokker-2-stk Anonymkode: f1968...e03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #2 Del Skrevet 8. september 2022 Ikke slike. Men vanlige tåsokker. Det er noe av det beste man kan gjøre mot beina i hverdagen ref. en fotterapeut jeg har snakket med. De frakter bort fuktighet mellom tærne og forebygger fotsopp, gnagsår og gir det bedre balanse mm. Da slipper man å bli klam på beina, og tærne får bevege seg fritt. I stedet for å gå med votter som vanlige sokker er. Tar litt tid å venne seg til, men etterhvert har det blitt et vanlig innslag i sokkeskuffen her. Dette er mer av den vanlige typen til en billig penge: LINK1 LINK2 LINK3 Strømpebukse Anonymkode: 555f0...f61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentegutt Skrevet 8. september 2022 #3 Del Skrevet 8. september 2022 Tror jeg hadde fått panikk, som om ikke vanlig sokket er fengsel nok for tærne 😳 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #4 Del Skrevet 12. september 2022 Jeg får ikke panikk over sokker, men tåsokker er veldig rart å ha på, og ikke noe jeg falt for. Bruker vanlige. Anonymkode: 3cd8f...6fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå