Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal flytte og må kvitte oss med et gammel akvarium, ca 40 liter. Det er jo selvfølgelig mest glass, men også noe hardplast, metall og silikon. Finner ikke noe informasjon om det på nettsiden til gjenvinningsstasjonen vi bruker. 

Er det noen her som vet om det skal sorteres som restavfall eller glass? Jeg vil jo gjøre det riktig. 

Anonymkode: bedcf...f3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn.no

Anonymkode: 978f5...fe3

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Finn.no

Anonymkode: 978f5...fe3

Jeg har tidligere vært inne på tanken, men har kommet frem til at akvariet har gjort jobben sin. Det er gammel, ripete og stygt, vet ikke om det er tett lenger heller. Orker ikke jobben med å gi bort "søppel" på finn.no. 

Skrevet

Ingen som vet?

Skrevet

Det er en stund siden, men jeg var tidligere på utkikk etter et akvarie som du beskriver for å kunne bruke som minidrivhus. Utette akvarier funker også til afrikanske kjempesnegler. Det finnes et marked for alt, så inntil videre kan du like gjerne legge det ut på Finn og se hva som skjer.

Anonymkode: 258e1...deb

• Liker 1
Skrevet

Men om du skal kaste det, sorteres det ikke som glass. Drikkeglass, vindusglass, krystall og andre type glass sorteres som rest, kun emballasje skal i glasscontaineren. 

Anonymkode: 258e1...deb

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...